اجرای پروژه‌های فرهنگی اجتماعی، اولویت شهرداری ابرکوه

شهردار ابرکوه گفت: مجموعه شهرداری بر رسالت خود در امور فرهنگی اجتماعی واقف است و برای اجرای پروژه‌ها در این حوزه برنامه‌ریزی می‌کند.

حسین حاتمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه در این بازه زمانی مشکلات مالی گریبان همه شهرداری‌ها گرفته است، اظهار کرد: باوجود تنگناهای بودجه‌ای، اجرای پروژه‌های عمرانی در سال ۹۹ دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه پروژه‌هایی همچون آسفالت ورودی دبیرستان نمونه امام علی (ع) پس از چندین سال پیگیری انجام شده است، افزود: آماده‌سازی، بهسازی و آسفالت معابر منطقه شمالی بلوار جمهوری در دست اقدام است و دیگر معابر نیز در برنامه شهرداری قرار دارد.

شهرداری ابرکوه با اشاره به پیگیری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها متوقف‌ شده است، تاکید کرد: تملک اراضی میدان جنب مقبره ملاعلی‌کرم در انتهای خیابان شهید باهنر و خیابان‌های غربی منتهی به سنگ فتح‌آباد، ادامه فاز یک طرح بلوار نبی اکرم (ص) که در مجاورت فروچاله قرار ندارد، خیابان شفا آباد، میدان ورودی شهر از سمت یزد، پروژه رفع آب‌گرفتگی بلوار ابوریحان بیرونی و کنترل سیلاب‌های این منطقه قبل از ورود به شهر، در دستور کار شهرداری است.

حاتمی تصریح کرد: تکمیل و اجرای طرح روشنایی محور گنبد عالی، بلوار شاهد، پارک حاشیه بلوار امام علی (ع) و بوستان غدیر، پروژه‌های بازآفرینی و طرح تفصیلی توسعه شهری که به دلایل مختلف متوقف‌ شده است، مجدداً در دستور کار شهرداری ابرکوه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بودجه پیشنهادی امسال ۱۷۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: این شهرداری بر رسالت خود در امور فرهنگی اجتماعی واقف است و برای به حرکت درآوردن پروژه‌های این حوزه برنامه‌ریزی می‌کند.

شهردار ابرکوه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در ابرکوه، حوزه گردشگری به‌عنوان یکی از بخش‌های تأثیرگذار و محور توسعه شهر در نظر گرفته شده است که در کنار دیگر بخش‌های درآمدزا همچون کشاورزی و دامداری می‌تواند راه نجات رونق و پیشرفت شهر و شهرستان ابرکوه باشد.

کد خبر 440343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.