آزاد: بهتر است به حکم صادر شده در پرونده ویلموتس اعتراض نکنیم

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: حتی خبره‌ترین وکلای جهان هم قادر به پیگیری حقوقی قرارداد ویلموتس نیستند؛ زیرا قبل از انعقاد قرارداد باید تیم حقوقی قوی بکار گرفته شود تا امروز با این مشکلات مواجه نباشیم.

الهام آزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون محکومیت ایران در رابطه با قرارداد ویلموتس اظهار کرد: با توجه به قرارداد ضعیفی که میان فدراسیون فوتبال ایران و ویلتموس منعقد شد و با اینکه حق اعتراض در این زمینه برای ایران وجود دارد، اما بهتر است به حکم صادر شده اعتراض نکنیم؛ زیرا قرار دادی که ضعیف منعقد شده در مراحل بعدی بار مالی بیشتری برای ایران همراه خواهد داشت.

وی افزود: فسادهای مالی که در ورزش و فوتبال ایران وجود دارد، در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار می‌گیرد و در رابطه با این پرونده نیز باید بررسی کرد که چرا در قرارداد مالی سنگینی که مبلغ آن می‌تواند بسیاری از معضلات فدراسیون فوتبال ایران را چه در سطح ملی و چه در سطح باشگاهی بر طرف کند، تیم حقوقی قوی به کار گرفته نشده است.

عضو حقوقدان کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تاکید: در صورتی که قراردادی ضعیف منعقد شود، حتی خبره‌ترین وکلای جهان هم قادر به پیگیری حقوقی آن نیستند؛ زیرا قبل از انعقاد قرارداد باید تیم حقوقی قوی به کار گرفته شود تا امروز با این مشکلات مواجه نباشیم.

کد خبر 440336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.