۹۸ نفر آسیب دیده در ۵۷ حادثه امدادرسانی شدند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۹۸ آسیب دیده ناشی از ۵۷ حادثه با بکارگیری ۶۱ تیم عملیاتی این جمعیت در آخرین هفته مردادماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: هفته گذشته ۹۸ آسیب دیده در ۵۷ حادثه از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۲۴ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، افزود: حوادث تحت پوشش این جمعیت از ۲۵ تا ۳۱ مردادماه، ۲۴ مورد حادثه جاده‌ای، ۱۷ مورد حادثه شهری، هفت مورد حادثه صنعتی و کارگاهی، هشت مورد خدمات حضوری و یک مورد حادثه آتش سوزی مرتع بوده است که به وسیله نیروهای جمعیت هلال احمر استان پوشش امدادی داده شد.

کریمی تصریح کرد: ۱۹۷ نفر نیروی عملیاتی این جمعیت در قالب ۶۱ تیم عملیاتی با بکارگیری ۵۵ دستگاه خودرو و تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند.

وی گفت: از مردم به ویژه مسافران تقاضا می‌شود ضمن رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حادثه احتمالی بلافاصله با تلفن ۱۱۲ تماس بگیرند.

کد خبر 440262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.