وبینار والدگری رسانه‌ای در خانواده برگزار می‌شود

‌ وبینار والدگری رسانه‌ای در خانواده به همت فرهنگسرای رسانه وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی اجتماعی شهرداری اصفهان امروز یکم شهریور ساعت ۱۸ برگزار می‌گردد.

به گزارش ایمنا، بهاره نصیری، مدرس این کارگاه در خصوص ضرورت برگزاری آن گفت: مبحث سواد رسانه‌ای و والدگری رسانه‌ای به عنوان یکی از نقش‌هایی مهم در خانواده است که در عصر رسانه‌ای کنونی بیشتر باید به آن توجه داشت، توجه به سواد رسانه‌ای در خانواده از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که خانواده اولین مکانی است که فرزندان اصول اولیه زندگی را در آن می‌آموزند والدین الگوی رفتاری فرزندان هستند بنابراین نقش خانواده در آموزش سواد رسانه‌ای فرزندان بسیار اهمیت دارد.

این استاد دانشگاه معتقد است هر تلاشی در زمینه آموزش سواد رسانه‌ای به فرزندان بیهوده خواهد بود اگر این آموزش‌ها با محیط خانه سازگار نباشند.

نصیری افزود: با وجود اینکه خانواده‌ها دسترسی بیشتری به رسانه‌ها پیدا کرده متأسفانه تمایل کمتری نسبت به انتخاب‌های رسانه‌ای فرزندان نشان می‌دهند.

گفتنی است، این وبینار آموزشی ویژه والدین با موضوع حضور کودکان و نوجوانان در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها با تدریس بهاره نصیری در فضای اسکایپ روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/esf-farhang/fan ( با مرورگر کروم) برگزار می‌شود. علاقمندان جهت شرکت در کارگاه می‌توانند با شماره تلفن ۳۵۵۴۴۰۹۶ فرهنگسرای رسانه تماس حاصل نمایند.

کد خبر 440194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.