ذوب آهن در روز خوب هافبک های میانی بازی را واگذار کرد

یک کارشناس فوتبال گفت: ذوب آهن در روزی که بازی بهتر و روانی نسبت به هفته های گذشته داشت به خاطر نداشتن تمرکز درخط دفاع و عملکرد ضعیف دروازه بان بازی را واگذار کرد.

حمید بابایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شکست ذوب آهن مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: با توجه به پیروزی ذوب آهن مقابل پرسپولیس و دیگر نتایجی که به دست آمد، این تیم در یک جایگاه مطمئن قرار گرفت. گل گهر سیرجان با انگیزه و محکم‌تر بازی کرد که نتیجه آن به ثمر رساندن سه گل در خانه حریف بود.

وی افزود: ذوب آهن عملکرد خوبی داشت، اما در سه حمله دروازه اش باز شد که نشان می‌دهد این تیم درون دروازه مشکل دارد.

این کارشناس فوتبال با بیان اینکه داوری خوب کار کرد، خاطر نشان کرد: بازی حساسیت نسبی داشت، اما صحنه‌ای نبود که بگوییم داور در نتیجه بازی تأثیر گذار است. در دقیقه ۸۰ عضله پای داور گرفت که نشان دهنده عملکرد خوب او و حضور بموقع سر صحنه‌هاست.

بابایی در خصوص دیدار گل گهر و ذوب آهن، خاطر نشان کرد: بعد از تعطیلی لیگ به خاطر کرونا، گل گهر نتایج خوبی گرفت و با نظم بیشتری لیگ را ادامه داد. ذوب آهن اگر مقابل پرسپولیس پیروز نمی‌شد، نمی‌توانست در بازی آخر با خیالی راحت به میدان برود، این تیم با تغییر مربی که داشت نتوانست در حد نام ذوب آهن نتیجه بگیرد که امیدوارم برای فصل بعد بهتر شوند.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه دلیل باخت ذوب آهن نداشتن تمرکز در خط دفاع و عملکرد ضعیف دروازه بان بود، گفت: باید توجه داشته باشیم که نداشتن تمرکز مساوی است با شکست، ذوب آهن در روزی که بازی بهتر و روانی نسبت به هفته‌های گذشته داشت به خاطر نداشتن تمرکز در خط دفاع و عملکرد ضعیف دروازه بان بازی را واگذار کرد.

وی در رابطه با لوکا بوناچیچ، اظهار کرد: این مربی به مرور زمان با تیم بیشتر آشنا می‌شود، ترکیب اولیه خوب بود و با توجه به اینکه در تمرینات حضور نداشتم نمی‌توانم به ترکیب تیم ایرادی بگیرم. این تیم بازی رو به جلویی داشت ولی در نتیجه گیری موفق نبود.

بابایی خاطر نشان کرد: لیگ امسال جالب نبود، نیم فصل خوبی داشتیم ولی با شیوع کرونا و رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی توسط یک سری از تیم‌ها که پنهانی تمرین می‌کردند شرایط بدتر شد. بدون حضور تماشاگران بازی‌ها جذابیتی نداشت که خدا را شکر لیگ به پایان رسید و جام حذفی مانده است. امیدوارم کرونا تمام شود و سال آینده شاهد لیگ‌های بهتری در تمام نقاط دنیا باشیم.

کد خبر 440160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.