تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در جاده سبزوار

قتل جوان بروجنی در جشن تولد، تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در جاده سبزوار، انهدام باند کیف قاپ‌های کرمانشاه، درگیری مسلحانه در شهر ری، پیدا شدن دختران گمشده ورامینی و غرق شدگی دو جوان رامهرمزی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یک نزاع جوان ۲۸ ساله‌ای در شهر بروجن به قتل رسید و فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری در این زمینه گفت: در این قتل که پس از برگزاری یک مراسم جشن تولد در شهر بروجن رخ داد، مقتول با استفاده از یک سلاح دست ساز به قتل رسید.

خسرو نجفی افزود: در این درگیری مقتول از ناحیه سینه و شکم مورد اصابت قرار گرفت که به دلیل شدت جراحت به قتل رسید.

وی با اشاره به اینکه قاتل سابقه جرایم خشن و قتل را نیز در پرونده خود دارد، اضافه کرد: پیگیری برای دستگیری قاتل از سوی مأموران انتظامی استان در دستور کار قرار دارد، وقوع قتل از سوی کارشناسان پلیس آگاهی استان در دست بررسی است.

۱۳ کشته در تصادف زنجیره‌ای وحشتناک در جاده سبزوار

تصادف چند خودروی سواری با کامیون در محور سبزوار - اسفراین ۱۳ کشته و ۹ مصدوم بر جای گذاشت و رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار در این زمینه گفت: این حادثه در کیلومتر ۱۰ جاده سبزوار - اسفراین رخ داد.

مسلم فائق‌نیا افزود: بلافاصله پس از وقوع این تصادف زنجیره‌ای عوامل اورژانس برای مداوای مصدومان سر صحنه حاضر شدند.

وی تصریح کرد: ۱۳ مصدوم حادثه بر اثر شدت جراحت سر صحنه جان باختند و ۹ مصدوم دیگر پس از درمان اولیه به بیمارستان امداد شهید بهشتی سبزوار منتقل شدند، علت این حادثه از سوی کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

انهدام باند کیف‌قاپ های کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از انهدام باند سارقان قاپ زن در کرمانشاه خبر داد و گفت: اعضای این باند سه‌نفره به ارتکاب ۲۱ فقره سرقت اعتراف کردند.

پرویز نظری اظهار کرد: پس از وقوع سرقت‌های متعدد قاپ زنی شهروندان کرمانشاهی تیمی از اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی ادامه داد: کاراگاهان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عاملان سرقت آغاز و موفق شدند با انجام کارهای اطلاعاتی یک باند سه‌نفره را شناسایی کنند، کاراگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرکننده سر کرده باند را در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کرمانشاه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها و روش‌های نوین کشف علمی جرم به ارتکاب ۱۹ فقره سرقت قاپ زنی و دو فقره زورگیری شهروندان در سطح شهر کرمانشاه با همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد.

وی با اشاره به شناسایی و دستگیری همدستان سردسته باند، خاطرنشان کرد: از معرفی هر سه سارق به دستگاه قضائی خبر داد.

درگیری مسلحانه در شهر ری

یک مقام ارشد انتظامی گفت: دو برادر که با سلاح گرم در شهرری برای خرده فروشان مواد مخدر قدرت نمایی می‌کردند با همدستان خود به دام افتادند.

وی ادامه داد: یک فقره درگیری مسلحانه منجر به جرح و قدرت نمایی با سلاح که موجب رعب و وحشت شهروندان و ناامنی در بین اهالی یکی از محلات شهر ری شده بود به مرکز فوریت‌های پلیسی اعلام شد.

رئیس پلیس پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران افزود: بر اساس این گزارش تیمی از مأموران پایگاه نهم پلیس امنیت عمومی تهران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مسئولیت پرونده و شناسایی و دستگیری عاملان درگیری مسلحانه را برعهده گرفتند و پس تحقیقات پلیسی و رصدهای اطلاعاتی مشخص شد عاملان اصلی درگیری دو برادر بودند که به دلیل اختلاف حساب مالی با چند تن از مواد فروشان منطقه شهر ری درگیر و برای نشان دادن قدرت خود از سلاح گرم استفاده کرده‌اند و بلافاصله با سایر طرفین درگیری از محل گریخته‌اند، اما در یک عملیات ضربتی با هماهنگی‌های قضائی هر دو برادر را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

۲ دختر گمشده ورامینی بعد از ۴۱ روز پیدا شدند

رئیس پلیس آگاهی استان تهران گفت: با پیگیری و تلاش بی‌وقفه پلیس، ۲ کودک بعد از چهل و یک روز بی‌خبری به کانون خانواده بازگشتند.

مجید محمدی اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اینکه دو دختر ۱۰ و پنج ساله و دارای نسبت فامیلی در شهرستان ورامین پس از چند ساعت بازی کردن در کوچه، دیگر به منزل بازنگشته و گم شده‌اند که با توجه به حساسیت موضوع پیگیری پرونده مفقودی در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی تخصصی موقعیت مفقودی این دو کودک و تحقیقات محلی و پایش دوربین‌های مدار بسته پی بردند که آنها مسافت سه کیلومتری را طی کرده و سوار یک دستگاه سواری پراید با پلاک نامشخص شده‌اند که راننده این خودرو جهت کمک، آنها را به منطقه دولت آباد تهران برده و تحویل مرکز بهزیستی داده است.

رئیس پلیس آگاهی استان تهران ادامه داد: با تلاش پلیس این دو کودک بعد از گذشت چهل و یک روز در شیرخوارگاهی که تحت پوشش اداره بهزیستی تهران بود پیدا شدند.

غرق‌شدگی دو جوان رامهرمزی

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: دو شهروند رامهرمزی به دلیل غرق شدن جان خود را از دست دادند.

محمد امین زرگر اظهار کرد: مردی ۲۵ ساله و زنی ۱۸ ساله در روستای شاردین رود زرد غرق شدند.

وی افزود: هر دو نفر غرق شده جان خود را از دست دادند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز توضیح داد: علت غرق شدن این دو جوان رامهرمزی هنوز مشخص نیست، استان خوزستان به علت گرما و وجود رودخانه‌ها، نهرها و کانال‌های آبیاری فراوان از استان‌های دارای بیشترین میزان غرق‌شدگی در کشور است.

کد خبر 440089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.