گل گهر ۳ – ذوب آهن ۲/ گاندوها در لیگ برتر ماندنی شدند

‌تیم فوتبال ذوب آهن با وجود شکست مقابل گل گهر سیرجان در لیگ برتر ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گل گهر سیرجان در یک بازی جذاب از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب پنجشنبه - ۳۰ مرداد ماه موفق شد با نتیجه سه بر دو ذوب آهن را شکست دهد، نتیجه‌ای با توجه به نتایج بازی‌های همزمان منجر به ابقای هر دو تیم حاضر در فولاد شهر شد.

هفته سی‌ام لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های ذوب آهن و گل گهر

ورزشگاه: فولادشهر

تماشاگر: -

گل‌ها: امین پورعلی (دقیقه ۲۴)، میلاد کمندانی (دقیقه ۴۵)، یونس شاکری (دقیقه ۶۰) برای گل گهر و مارکو بیدوف (دقایق ۳+۴۵ و ۸۵)

اخطار: علیرضا ابراهیمی (دقیقه ۳+۴۵)

اخراج:

ذوب آهن اصفهان:

یوسف بهزادی، محمد نژادمهدی، حمید بوحمدان، قاسم حدادی‌فر، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، وفا هخامنش، فرشاد محمدی‌مهر (ایوان مارکوویچ دقیقه ۴۶)، مسعود ابراهیم‌زاده، مهدی مهدی پور (رضا رحیمی دقیقه ۴۶( محمدرضا عباسی دقیقه ۵۷))، دارکو بیدوف

سرمربی: لوکا بوناچیچ

گل گهر سیرجان: میلاد فراهانی، مهران گلزاری، سیدعلیرضا ابراهیمی، یوسف وکیا، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده روح، امین پورعلی، میلاد کمندانی، بهنام برزای (سجاد عاشوری ۱+۹۰)، رضا محمودآبادی (گادوین منشأ دقیقه ۷۵)، یونس شاکری (مهرداد بایرامی (دقیقه ۱+۹۰)

سرمربی: مجید جلالی

داور: روح الله شریفی

شرح بازی:

در شبی که دو تیم گل گهر و ذوب آهن با رقم خوردن یک تساوی بدون توجه به بازی‌های همزمان بقای خود در لیگ برتر را قطعی می‌کردند، بازی آرام سرد و تا حدودی کسل کننده آغاز شد به طوری که ۲۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه بدون رقم خوردن هیچ اتفاق و موقعیت خاصی روی دروازه دو تیم پیگیری شد؛ تیم مجید جلالی که عادت به بازی آرام ندارد در ادامه بازی به تدریج صاحب توپ و میدان شد و این گل گهر بود که با یک شوت سرکش و عجیب صاحب اولین گل مسابقه شد.

بعد از گل پورعلی بار دیگر بازی به وضعیت آرام و پایدار خود بازگشت، ولی غفلت مدافعین ذوب آهن این فرصت را به بازیکنان گل گهر داد که بتوانند با ایجاد یک موقعیت خوب و ضربه کمندانی اختلاف را دو برابر کنند، اما این پایان کار در نیمه اول نبود و مارکو بیدوف در لحظات پایانی نیمه اول روی پنالتی به دست آمده ذوب آهن، این تیم را به کسب نتیجه تساوی و یا حتی برد امیدوار کرد.

با شروع نیمه دوم ذوب آهن به مراتب ازی بهتری را ارائه کرد و امیدواری‌ها به تساوی را بیش از پیش احیا کرد، ولی غفلت مدافعین ذوب آهن روی ضدحمله گل گهر این فرصت را به یونس شاکری داد تا او گل اول خود و گل سوم گل گهر به ثمر برساند.

با وجود اختلاف دو گله دو تیم ذوب آهن میل آن‌چنانی به ایجاد موقعیت روی دروازه فراهانی نشان نداد اما با این وجود گاندو با کسب یک ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسب و ضربه سر بیدوف روی سانتر مارکوویچ اختلاف را به حداقل رساندند نتیجه‌ای که تا پایان بازی دستخوش تغییر نشد تا بازی با همان نتیجه سه بر دو به سود گل گهر به پایان برسد.

شرح گل‌ها:

امین پورعلی (دقیقه ۲۴): شوت سرکش امین پورعلی در فاصله بسیار دور اولین گل گل گهر و این مسابقه را رقم زد.

میلاد کمندانی (دقیقه ۴۵): سر توپ زیبای میلاد کمندانی و ضربه زمینی و زیبای او در درون محوطه جریمه به کوشه دروازه بهزادی اختلاف را به عدد دو رساند.

مارکو بیدوف (دقیقه ۳+ ۴۵): پنالتی مطمئن مارکو بیدوف به گوشه دروازه فراهانی اختلاف را به حداقل رساند.

یونس شاکری (دقیقه ۶۰): غفلت مجد مدافعین ذوب آهن فضایی فوق العاده را پیش روی شاکری قرار داد که این بازیکن بعد از سر توپ زیبا دروازه ذوب آهن را برای سومین بار باز کرد.

مارکو بیدوف (دقیقه ۸۵): سانتر دقیق و زیبای ایوان مارکوویچ با ضربه سر بیدوف همراه بود تا مجدداً اختلاف به حداقل برسد.

دقایق حساس:

دقیقه ۳۸- سانتر دانیال اسماعیلی‌فر از سمت راست در مقابل دروازه فرهانی از روی سر بیدوف عبور کرد.

دقیقه ۱۹- شوت سرکش مارکوویچ در درون محوطه جریمه گل گهر با برخورد به تیرک افقی دروازه به گل تبدیل نشد.

دقیقه ۸۷- ضربه سر محمدرضا عباسی روی سانتر دانیال اسماعیلی فر به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

اتفاق ویژه: با رقم خوردن این نتیجه هر دو تیم در لیگ برتر ماندنی شدند.

بهترین بازیکن:

میلاد کمندانی بازیکن سابق پرسپولیس با رقم زدن یک شب درخشان و به ثمر رساندن یک گل زیبا نقش مهمی در پیروزی سیرجانی‌ها داشت.

کد خبر 440017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.