سرمربی شهر خودرو: می خواهیم لیگ را با پیروزی به پایان ببریم

سرمربی شهر خودرو گفت: درست است که برد بازی فردا مقابل نساجی مازندران به ما کمک نمی کند که ما در جدول بالاتر بیاییم یا امتیازی از دست بدهیم و پایین تر بیاییم ولی تمام تلاش بچه‌های تیم این است که لیگ را با پیروزی به پایان برسانیم.

به گزارش ایمنا، سهراب بختیاری زاده عصر چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی قبل از بازی با تیم نساجی مازندران گفت: این لیگ خیلی سنگین و هفته‌های آخر برای مجموعه تیم و بازیکنان دشوار شد و باید تیم را بعد از این دیدار سریع برای بازی باشگاههای آسیا آماده کنیم که می‌تواند شروع خوبی باشد.

وی افزود: تیم نساجی مازندران در هفته های قبل نتایج خوبی را به دست آورده و توانسته از تیم های بزرگی مثل پرسپولیس سپاهان و استقلال امتیاز بگیرد و این نشان می دهد که تیم خوبی هستند نکته مهمتر این است که آنها فوتبال را ساده بازی می کنند و بسیار پر تلاش هستند اما ما هم قادریم هر تیمی را در مشهد تحت فشار بگذاریم و ببریم هفته های قبل شایسته پیروزی بودیم حالا یا خودمان نتوانستیم فرصت ها را به گل تبدیل کنیم یا اشتباهات غیر فوتبالی باعث شد ولی فردا فرصت خوبی است که بتوانیم با برد بازی را تمام کنیم.

او در پاسخ به سوالی در مورد کنار گذاشتن مهدی رحمتی و چند و چون آن نیز ادامه داد: با تشکر از مدیریت باشگاه که به نوعی با حمایت از تصمیم من در مورد این مساله از اصول و اصالت فوتبال دفاع کردند صادقانه و راحت می گویم تا زمانی که من سر مربی شهر خودرو هستم هر بازیکنی که در چهار چوب انضباطی و اخلاقی باشگاه شهر خودرو نباشد هیچ جایی در این تیم ندارد و این تفکر فوتبال حرفه ای است.

سرمربی شهر خودرو گفت: بنده حتی باخت مقابل تیم پارس جم که من بدون اینکه با تیم تمرین کنم بدون مشارکت در چینش و تعویض تیم، فقط در کنار تیم بوده ام را به عهده می گیرم  چون برد و باخت جزیی از فوتبال است اما مهمتر از آن رفتار حرفه ای است. مربی و سر مربی تغییر می کند اما اصول حرفه ای و انضباطی ثابت هستند.

سرمربی تیم نساجی مازندران هم در مصاحبه با خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه  بعد ۹ بازی بدون باخت و حالا هم دهمین و آخرین دیدار در لیگ نوزدهم برای آخرین بازی فصل خودتان چه برنامه ای دارید گفت: از همه بازیکنان به طور ویژه تشکر می کنم و فکر می کنم شاید یک تیم قهرمان نبودیم، یا سهمیه به دست نیاوردیم ولی حداقل در این ۱۰ بازی پر تلاش‌ترین تیم بودیم و امیدوارم فردا هم بچه ها باز همان انگیزه را داشته باشند  و به امید خدا بتوانیم در این بازی هم امتیاز بگیریم و با دست پر برگردیم.

محمود فکری در مورد نحوه تقابل با سهراب بختیاری زاده همبازی سابق خودش افزود: بختیاری زاده یکی از مربیان جوانی است که عقبه بسیار خوبی دارد بازیکن تیم های بزرگ و تیم ملی بوده و مطمئنا الان در عرصه مربیگری تفکرات و ایده های جدید دارد. شهر خودرو هم یکی از تیم های خوبی است که تا هفته گذشته یکی از شانس های دریافت سهمیه بود و امیدواریم یک بازی خوبی انجام بشود به لحاظ اخلاقی و حواشی مشکل پیش نیاید و هر تیمی توانست تلاش بیشتری بکند موفق شود.

تیم‌های فوتبال شهرخودرو و نساجی مازندران در آخرین هفته مسابقات لیگ برتر از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پنجشنبه شب در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد به دیدار هم می‌روند.

هم اینک تیم شهرخودرو با ۴۵ امتیاز در رتبه ششم و نساجی مازندران با ۳۷ امتیاز در رتبه هشتم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار دارند.

منبع: ایرنا

کد خبر 439852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.