تمجید مهاجم سابق میلان از سرمربی جدید یووه

هم تیمی سابق آندره آ پیرلو در تیم ملی ایتالیا به تمجید از این مربی پرداخته و حضور او در یوونتوس را اتفاق مثبتی می‌داند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، فیلیپو اینزاگی ستاره سال‌های دور میلان و سرمربی فعلی تیم بنونتو در تازه‌ترین صحبت‌های خود به تمجید از آندره آ پیرلو پرداخته است.

مهاجم سابق میلان گفت: بسیاری از بازیکنانی که در سال ۲۰۰۶ موفق شدند با ایتالیا قهرمان جهان شوند، حالا به مربی‌های تازه‌کار تبدیل شده‌اند.

وی افزود: من به تازگی با پیرلو و پس از زمانی که به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال یوونتوس انتخاب شد، صحبت کردم و خوشحالم که او حالا سرمربی یووه شده.

اینزاگی اظهار کرد: پیش‌تر به پیرلو گفته‌ام که قرار است کار سختی در پیش داشته باشد و سرمربیگری در یوونتوس به‌هیچ‌عنوان کار ساده این نیست، اما او باید از این فرصت استفاده کند و آن را غنیمت بشمارد.

سرمربی فعلی بنونتو یادآور شد: از بازیکنان سال ۲۰۰۶، حالا بسیاری تبدیل به مربی شده‌اند. همه ما می‌خواهیم که عشق و انگیزه خود به فوتبال را به بازیکنان جوان‌تر تزریق کنیم.

آندره آ پیرلو به‌تازگی پس از اخراج مائوریتسیو ساری به‌عنوان سرمربی تیم یوونتوس انتخاب شد. البته پیش از آن، وی برای سرمربیگری در تیم امید یووه انتخاب شده بود که پیش از آغاز کار، جایگاه سرمربیگری تیم اصلی به وی واگذار شد.

کد خبر 439805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.