بزرگترین نقاشی جهان در دبی به حراج گذاشته شد

بزرگترین نقاشی روی بوم جهان که تقریبا به اندازه دو زمین فوتبال است، برای اهداف بشر دوستانه در دبی به حراج گذاشته شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این نقاشی که کاری از هنرمند انگلیسی ساکن امارات به نام ساچا جفری است به زودی در دبی به مزایده گذاشته می‌شود. گفته می‌شود که قیمت این اثر تا ۳۰ میلیون دلار برسد و عوائد فروش این نقاشی به "برابری دیجیتالی جهانی" اختصاص خواهد یافت.

انتظار می‌رود که این نقاشی حدود ۲۰ هفته به طول بیانجامد و روز نهم سپتامبر به پایان برسد. این اثر هنری ۱۸۰۰ متر مکعب مساحت دارد و در حال حاضر در هتل لوکس آتلانتیس در دبی در حال طراحی است و در نوامبر معرفی خواهد شد. لازم به ذکر است که بوم این نقاشی به ۶۰ قسمت تقسیم خواهد شد و در مراسم گالا در ماه دسامبر فروش خواهد رفت.

این نقاشی صرف امور خیریه انسانی می‌شود که عضو طرحی بزرگ از یونیسف، یونسکو و شرکت اماراتی، "دبی کرز" است که هدف آن کم کردن فاصله امور دیجیتالی بین کشورهای در حال توسعه و کشورهای صنعتی است.

گفتنی است که این طرح به محض اتمام، در کتاب رکوردهای گینس به عنوان بزرگترین نقاشی روی بوم جهان ثبت خواهد شد. بااین‌حال جفری با معروف بودن غریبه نیست چرا که نقاشی‌هایی از وی در کلکسیون باراک اوباما، رئیس جمهور سابق ایالات متحده و مدونا، قرار دارد.

منبع: آرت نیوزپیپر

کد خبر 439766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.