جابجایی جمعه بازار کتاب از پارکینگ طالقانی به میدان امام علی(ع)

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: از جمعه این هفته_۳۱ مردادماه ۹۹_ جمعه بازار کتاب از پارکینگ خیابان طالقانی به میدان امام علی(ع) منتقل می‌شود.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سال‌ها جمعه بازار کتاب در پارکینگ خیابان طالقانی قرار داشت که فضای نامطلوب آن مشکلاتی را برای فعالان حوزه کتاب ایجاد کرده بود.

وی افزود: با توجه به اهمیت ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی به پیشنهاد معاونت فرهنگی شهرداری و در راستای تکریم فعالان این حوزه و رونق بخشی به میدان امام علی (ع) فضایی در این میدان برای برگزاری بازار کتاب مهیا شد.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان تصریح کرد: همزمان با آغاز به کار فعالیت جمعه بازار کتاب در میدان امام علی (ع) شهروندان می‌توانند از تخفیف ویژه استفاده کنند.

وی ادامه داد: فعالیت جمعه بازار کتاب در میدان امام علی (ع) روز جمعه ۳۱ مرداد ماه ۱۳۹۹ از ساعت هشت صبح تا ۱۳:۳۰ خواهد بود و با توجه به نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند از این بازار که به منظور عرضه کتاب‌های عمومی، آموزشی و کمک آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی برگزار می‌شود، بازدید و کتاب‌های مورد نیاز خود را خریداری کنند.

کارگر گفت: ۵۰۰ متر مربع فضایی است که به این جمعه بازار اختصاص یافته و این اقدام در راستای تکریم دوستداران و فعالان کتاب انجام شده است.

کد خبر 439732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.