حناچی به وعده اش درباره «عنایت آزغ» عمل کند

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری باید به وعده‌هایی که به جوان فداکار حادثه کلینیک اطهر داده عمل کند و گناهی نابخشودنی‌تر از عدم وفای به عهد نیست.

حسن خلیل‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به محقق نشدن وعده‌های شهرداری به عنایت آزغ، جوان فداکاری که در حادثه کلینیک سینای اطهر در نجات برخی از حادثه دیدگان کمک کرد، اظهار کرد: ما به عنوان مدیریت شهری باید بر انجام هر وعده و قولی که می‌دهیم متعهد باشیم و راجع به این جوان هم همان زمان من شنیدم و هم از صداوسیما پخش شد که با شهردار تهران ملاقات داشته و ایشان به وی قول‌هایی داده است.

وی ادامه داد: دست کم می‌توانستیم برای وی شغل شرافتمندانه در سیستم‌های شهرداری در نظر بگیریم تا از این وضعیتی که دارد خارج شود و با توجه به روحیه شجاعت و ایثارگرانه‌ای که دارد می‌تواند برای جامعه فرد مفید و مؤثری باشد و در شرایط سخت به هم میهنانش کمک کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این ابهام که گفته می‌شود پس از حادثه تحقیقاتی صورت گرفته که موجب تأخیر در تحقق وعده‌ها شده، تصریح کرد: حتی اگر ما تحقیق کرده باشیم و متوجه شویم این جوان مشکلاتی هم دارد این باعث نمی‌شود که این کار خوب او را اینگونه نادیده بگیریم خداوند هم اینگونه برخورد نمی‌کند اگر شما نماز بخوانید و روزه را نگیرید نماز را باطل اعلام کند، آنچه شما انجام می‌دهید و مثبت است باید مورد توجه باشد و اگر نکته منفی هم وجود دارد باید تلاش کنیم از بین برود.

وی ادامه داد: این جنس دلایل قانع کننده و پسندیده نیست تا ما به تعهدی که داده‌ایم عمل نکنیم و گناهی نابخشودنی‌تر از این نیست که به قول و قرار خود عمل نکنیم.

خلیل آبادی تاکید کرد: در صورتی که شهرداری همچنان به وعده‌ای که به این جوان داده عمل نکند شورا این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، ۱۵ تیرماه امسال پیروز حناچی، شهردار تهران با «عنایت آزغ» که نجات‌دهنده ۱۱ زن و یک کودک در حادثه آتش‌سوزی کلینیک سینا اطهر بود، پیشنهاد داد به جمع آتش‌نشانان بپیوندد اما در روزهای اخیر عکس‌هایی از او هنگام کار در زمین کشاورزی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و برخی از کاربران نسبت به بدقولی شهردار تهران در این رابطه انتقاد کرده بودند.

کد خبر 439686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.