خانه‌مسافرهای غیرقانونی گردشگری همدان را نابود می‌کند

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان گفت: خانه‌مسافرهای غیرمجاز که هیچ‌گونه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پذیرای مهمانان و گردشگران هستند و این امر صنعت گردشگری همدان را نابود می‌کند.

به گزارش ایمنا، حسین قراباغی پیش از ظهر امروز (سه‌شنبه) در جلسه شورای شهر همدان اظهار کرد: بر اساس تحقیقات، در پی شیوع ویروس کرونا حوزه گردشگری بیشترین آسیب را دیده است.

وی افزود: بیش از ۹۰ درصد تأسیسات گردشگری همدان آسیب دیده که در این راستا متأسفانه تنها یکی از عوامل شیوع کرونا عامل بوده زیرا برخی سیاست‌ها هم باید اصلاح شود.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر همدان همچنین با انتقاد از فعالیت خانه‌مسافرهای غیرمجاز تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و خالی بودن اکثر هتل‌ها شاهد هستیم خانه‌مسافرهای غیرمجاز که هیچ‌گونه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، پذیرای مهمانان و گردشگران بوده‌اند و این امر صنعت گردشگری همدان را نابود می‌کند.

قراباغی تأکید کرد: باید برای حوزه گردشگری و فعالان این بخش، تدابیر خاصی اندیشیده و مُسکنی لحاظ شود که لازمه این امر، ورود نمایندگان مجلس برای پیگیری قوانین لازم است.

کد خبر 439599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.