پیروزی کلیپرز، دنور، تورنتو و سلتیکس در شب اول پلی آف NBA

رقابت های پلی آف فصل ۲۰۱۹-۲۰ لیگ ملی بسکتبال آمریکا شب گذشته با انجام چهار دیدار آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در بازی اول مرحله پلی آف NBA، شب گذشته دو تیم دنور ناگتس و یوتا جاز به مصاف هم رفتند و در یک بازی بسیار جذاب که یک بار به وقت اضافه هم کشیده شد، دنور با نتیجه ۱۳۵ بر ۱۲۵ پیروز شد. در این بازی جمال ماری با ۳۶ امتیاز بهترین بازیکن دنور بود و در طرف دیگر نیز داناوان میچل عملکرد فوق العاده ای داشته و ۵۷ امتیاز برای تیمش کسب کرد اما نتوانست جلوی شکست تیمش را بگیرد تا سری این بازی یک بر صفر به سود دنور شود.

در بازی دوم، تورنتو رپتورز و بروکلین نتس به مصاف هم رفتند که تورنتو با حساب ۱۳۴ بر ۱۱۰ پیروز شد. فرد ون ولیت با ۳۰ امتیاز بهترین بازیکن تورنتویی ها بود و تیموتی لوالو کارابو با ۲۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بروکلین لقب گرفت. بازی دیگر شب گذشته بین بوستون سلتیکس و فیلادلفیا سونی سیکسرز برگزار شد که در این بازی بوستون موفق شد ۱۰۹ بر ۱۰۱ حریف خود را شکست دهد. جیسن تیتوم با ۳۲ امتیاز برای بوستون و جوئل امبید با ۲۶ امتیاز برای فیلادلفیا بهترین بازیکنان هر تیم بودند.

بالاخره در آخرین و مهم‌ترین بازی روز، لس آنجلس کلیپرز در دیداری جذاب به مصاف دالاس موریکس رفت. در این بازی تیم برتر بارها عوض شد و دو تیم تا لحظه آخر از جنگیدن دست نکشیدند اما در پایان این کلیپرز بود که ۱۱۸ بر ۱۱۰ پیروز شد. کوای لنرد با ۲۹ امتیاز بهترین بازیکن کلیپرز بوده و لوکا دانچیچ نیز در دالاس ۴۲ امتیاز به دست آورد.

کد خبر 439508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.