روزنامه‌های ورزشی ۲۷ مرداد؛ تنش سرخابی‌ها

عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۷ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز - دوشنبه ۲۷ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "وضعیت قرمز در اردوی آبی" به اخراج محمد دانشگر و فرشید باقری از استقلال در یک روز پرداخت، این در حالی است که شاگردان مجیدی چند روز دیگر در یکی از مهم‌ترین بازی‌های فصل خود به مصاف پرسپولیس بروند.

"گل" با عنوان"مس طلا شد آلومینیوم نقره" به صعود مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر در پایان یک فصل فوتبالی جذاب در لیگ یک پرداخت، فصلی که در آن سپیدرود نیز که تا همین فصل پیش در لیگ برتر حاضر بو به لیگ دو سقوط کرد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پیشنهاد قطری و سنگ بزرگ کریمی جلوی پایان استقلال" به کار سخت استقلال برای تمدید قرارداد با علی کریمی پرداخت، کسی که به ادعای اکثر کارشناسان سطح فوتبالی بسیار بالاتری از لیگ برتر ایران دارد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "بشار دوباره ساز جدایی کوک کرد" به نارضایتی مجدد بشار رسن از مدیران پرسپولیس پرداخت، موضوعی که پس از افشای قرارداد هافبک عراقی می‌تواند منجر به خداحافظی او از پیراهم قرمز شود.

"ایران ورزشی" با عنوان"مرهم به پای ایران" به کمک رسانی خادمین به فراموش شدگان شیرآباد همدان پرداخت، موضوعی که البته برای اولین بار نیست که رخ می‌دهد و مطمئناً برای آخرین بار نیز نخواهد بود.

"شوت" با عنوان "کارت قرمز فرهاد به فرشید" به اخراج فرشید باقری از استقلال توسط فرهاد مجیدی پرداخت، کاری که مجیدی آن را در راستای دفاع از جایگاه نام استقلال می‌داند.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"خودزنی به وقت پرسپولیس" به بازی عصبی سرخ‌پوشان در بازی اخیر این تیم مقابل گل گهر پرداخت، سبک بازی که شاید دربی حذفی سرخ‌پوشان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

"صدای سپاهان" با عنوان "دلیل پیوزی بر شهر خودرو؟ کنار گذاشتن تاکتیک همیشگی و قابل پیش بینی سپاهان" به بررسی دلایل پیروزی استقلال بر شهر خودرو پرداخت، دلایلی که این روزنامه سرآمد آنها را تغییر رویه تکراری نوع بازی سپاهان می‌داند.

کد خبر 439259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.