اختصاص امکانات شهرداری به هیئات مذهبی/مدیریت پسماندهای ماهی و میگو بوشهر

در این بسته خبری از شاخص‌ترین طرح عمرانی سبزوار تا ساماندهی خیابان ساحلی پلدختر و روکش آسفالت مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سلیمانی فردیس را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

زیباسازی شهر یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج گفت: زیباسازی شهر در دستور کار شهرداری است و برای خدمت به مردم اقدامات بیشتری انجام می‌شود.

سرمایه گذاری بر روی پروژه" سنه سنتر" سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج گفت: پروژه سرمایه گذاری "سنه سنتر" با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیارد تومانی به منظور انتقال تاناکورا در حال اجرا است.

روکش آسفالت مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سلیمانی فردیس

مهیار گران مهر، سرپرست معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل و ترافیک شهرداری فردیس از تکمیل عملیات روکش آسفالت مسیر رفت و برگشت بلوار شهید سلیمانی فردیس در محدوده منطقه یک خبر داد و گفت: برای انجام این عملیات حدوداً ۱۲ هزار تن آسفالت به کار رفته است.

اختصاص امکانات شهرداری ساری به هیأت‌های مذهبی

عباس رجبی، شهردار ساری گفت: در آستانه ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) امکانات شهرداری به طور یکسان در اختیار هیأت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

کمربندی سبزوار شاخص‌ترین طرح عمران این شهر است

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: طرح کمربندی شهر سبزوار شاخص‌ترین طرح عمران شهری سبزوار طی سالیان گذشته که در مسیر حاشیه شرق- شمال- غرب این شهر با طول ۱۰ کیلومتر طی چهار مرحله اجرا و کامل می‌شود.

ساماندهی ورودی شهر ایلام

ورودی شهر ایلام از سمت هفت چشمه ساماندهی می‌شود.

ساماندهی خیابان ساحلی پلدختر

صمد چراغی‌پور، شهردار پلدختر از ساماندهی بخشی از خیابان ساحلی در ضلع شرقی و همه معابر و فضای سبز متعلق به شهرداری در ضلع غربی این شهر که شامل دو خیابان ساحلی ۲۴ متری در طرفین رودخانه کشکان است، خبر داد.

جمع آوری پسماندهای ماهی و میگو بوشهر

عبدالله کردگار، رئیس سازمان پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: به منظور جمع آوری پسماندهای ماهی و میگو در این شهر تدارک لازم اندیشیده شده است.

کد خبر 439202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.