روزنامه‌های ورزشی ۲۶ مرداد؛ فردوسی‌پور بر می‌گردد

به ادعای برخی رسانه‌ها قرار است عادل فردوسی در روزهای آینده گزارش یک بازی را در شبکه ورزش عهده دار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۶ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید.


"خبرورزشی" با عنوان "جنگ سهمیه به روز آخر کشید" به توقف استقلال و پیروزی سپاهان و تراکتور در چارچوب مسابقات هفته بیست و نهم لیگ برتر پرداخت، نتایجی که تعیین تیم‌های کسب کننده سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به هفته آخر کشاند.

"گل" با عنوان"امیر می‌رود عادل بر می‌گردد" مدعی شد عادل فردوسی پور که یک سال و چندین ماه است گزارش بازی را عهده دار نشده است در روزهای آینده با گزارش یک بازی در شبکه ورزش به تلویزیون بر می‌گردد.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "سایه دربی روی لیگ" به توقف استقلال و پرسپولیس در شب سقوط شاهین شهرداری بوشهر به دسته یک پرداخت، نتایجی که اگر چه برای سرخابی‌ها دور از انتظار بود ولی انگیزه و هدف گزاری آنها برای دربی را نشان می‌دهد.


"خراسان ورزشی" با عنوان "انتشار قرارداد ۱۰ میلیاردی رسن بعد از دیاباته" به انتشار قرارداد هافبک عراقی سرخ‌پوشان در آستانه دربی پرداخت، این در حالی است که چند روز پیش قرارداد شیخ دیاباته با استقلال نیز به طور کامل لو رفت.


"شوت" با عنوان "همه چیز به همان آخر کشید"به جنگ سهمیه و بقا در هفته آخر لیگ برتر پرداخت، جایی که برای بقا هنوز تیم‌های زیادی از جمله ذوب آهن شانس دارند و تیم‌هایی مثل پارس جنوبی جم و ماشین سازی نیز سعی در کسب نتیجه و ماندن در لیگ برتر را دارند.


"هواداران پرسپولیس" با عنوان"کامبک خراب کن" به تساوی سرخ‌پوشان در شب کامبک آنها و گل لحظات پایانی مدافع گل گهر پرداخت، گلی که کامبک ۱۰ نفره سرخ‌پوشان را به دست نابودی کشاند.


"صدای سپاهان" با عنوان "سپاهان با سرمربی موقت نفس کشید" به پیروزی سپاهان مقابل شهر خودرو پرداخت، پیروزی که روزنه‌های امید طلایی‌پوشان برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در هفته پایانی را زنده نگه داشت.

کد خبر 439054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.