چرا داور بازی ۴۸ ساعت قبل از شروع آن تغییر می‌کند؟

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: سوال من این است که چرا داور بازی ۴۸ ساعت قبل از شروع آن تغییر می‌کند؟ وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و سه بازیکن که سه اخطار داشتند، چهار اخطاره می‌شوند، انسان دچار شک می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساکت الهامی پس از بازی و پیروزی تیمش مقابل ماشین سازی، در کنفرانس خبری اظهار کرد: دربی سختی بود و دو تیم در حساس‌ترین شرایط به رقابت با هم رسیدند و نیاز به سه امتیاز داشتند. به هردو تیم تبریک می‌گویم؛ زیرا دربی پاکی داشتند. آرزوی قلبی من است که تراکتور سهمیه بگیرد و ماشین سازی نیز در لیگ برتر بماند.

وی افزود: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که امروز شرف و غیرت را نشان دادند و فوتبالی فراتر از فوتبال ایران انجام دادند. ماشین سازی انگیزه زیادی داشت که اگر آن را از اول فصل به کار می‌گرفت، می‌توانست جزء شش تیم برتر لیگ باشد؛ به آنها خسته نباشید می‌گویم که ۹۰ دقیقه مردانه جنگیدند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی با بیان اینکه در این بازی شاهد یک دربی واقعی بودیم، تصریح کرد: امیدوارم مدیر اجرایی ماشین سازی بهبود یابد؛ زیرا یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران است. بازی تحت فشار زیادی بود و لحظه‌ای که وی زمین خورد نمی‌توانست نفس بکشد.

الهامی اضافه کرد: ما در این بازی شایسته پیروزی بودیم و موقعیت‌هایی خوبی داشتیم و اجازه ندادیم ماشین سازی دروازه ما را تحدید کند، اما سوال من این است که چرا داور بازی ۴۸ ساعت قبل از آن تغییر می‌کند؟ وقتی این اتفاق رخ می‌دهد و سه بازیکن که سه اخطار داشتند، چهار اخطاره می‌شوند، انسان دچار شک می‌شود.

وی گفت: از کمیته داوران خواهش می‌کنم در چیدمان داوران دقت کنند. دائماً از داوری ضربه می‌خوریم؛ در همین بازی یک پنالتی قطعی برای ما گرفته نشد. روند داوری به سمتی می‌رود که همه جز چند تیم ضرر می‌کنند که مطلوب نیست.

سرمربی تیم تراکتور سازی خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از ماشین سازی داشتم و آنها هم ما را به خوبی می‌شناختند. می‌دانستیم هرچه از زمان بازی رد شود شرایط تیم بهتر می‌شود و به همین دلیل از دقیقه یک تا نود موقعیت داشتیم. برای اولین بار تمام نفراتم را داشتم و شجاعی، دژاگه و ایمان نیز با مصدومیت بازی کردند. به راحتی می‌توانستم دست به تعویض بزنم که همین روند بازی را تغییر داد.

کد خبر 439041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.