استقلال ۱-۱ پیکان/ توقف شاگردان مجیدی در تهران، هدیه ویسی به سپاهان و تراکتور

استقلال در ورزشگاه آزادی مقابل پیکان در کسب سه امتیاز ناکام ماند و به تساوی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال و پیکان از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه امشب شنبه - ۲۵ مرداد ماه - در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار گرفتند که تلاش دو تیم نتیجه‌ای بیشتر از تساوی نداشت و همشهری‌ها به کسب یک امتیاز از این مسابقه رضایت دادند. با این نتیجه استقلال در رده دوم جدول باقی ماند اما خطر تصاحب جایگاهش توسط تراکتور را به شدت حس می‌کند.

هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال، جام خلیج فارس

دیدار تیم‌های استقلال و پیکان

ورزشگاه: آزادی تهران

تماشاگر: -

گل‌ها: فراز امامعلی (دقیقه ۲۳ - برای پیکان) - علی کریمی (دقیقه ۳۷ - استقلال)

اخطار: فراز امامعلی (دقیقه ۵۸ - از پیکان)

اخراج: -

استقلال تهران: سید حسین حسینی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، سیاوش یزدانی، وریا غفوری (دقیقه ۶۶- میلاد زکی‌پور)، هرویه میلیچ، علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند، شیخ دیاباته و مهدی قایدی‌

سرمربی: فرهاد مجیدی

پیکان تهران: آرام هاراپتیان، مهران موسوی، حجت حق وردی، محمد ابراهیمی، محمد ستاری، آرش قادری، امیرحسین کریمی (دقیقه، جلال علی محمدی، علیرضا کوشکی، فراز امامعلی و شهریار مغانلو

سرمربی: عبدالله ویسی

داور: پیام حیدری

شرح بازی:

استقلالی‌ها بازی را تهاجمی آغاز کردند اما دفاع بسته پیکان سبب شد تا حملات آبی‌پوشان بی‌ثمر باقی بماند. رفته رفته پیکان بازی را مدیریت و بر آن حاکم شد. دقیقه ۲۳ عملکرد خوب شاگردان ویسی نتیجه داد و ضربه سر فراز امامعلی به گوشه دروازه سید حسین حسینی رفت.

در ادامه باز هم شاگردان مجیدی اسیر بازی پیکانی‌ها بودند و روی دو کرنر ارسالی تا آستانه گشودن دوباره دروازه میزبان پیش رفت ولی موفق نشدند. دقایقی بعد اما شانس به استقلالی‌ها رو کرد و شوت علی کریمی را هاراپتیان نتوانست به خوبی دفع کند و اشتباه او باعث شد تا با دستانش خودش توپ را به تور دروازه بفرستند. در ادامه آبی‌ها روحیه گرفتند اما نیمه نخست با همین نتیجه با پایان رسید.

نیمه دوم را شاگردان مجیدی بهتر آغاز کردند و در ابتدای این نیمه روی دروازه حریف همشهری هجوم آوردند. پیکانی‌ها نیز بیکار ننشسته و ضد حملات خطرناکی را شکل ریزی کردند. البته هر چه از زمان مسابقه گذشت بازی متعادل شد و دو تیم محتاط‌تر به کار خود ادامه دادند. در اواخر بازی آبی‌پوشان بر شدت حملات‌شان افزودند اما راه با جایی نبرد تا بازی با تساوی و تقسیم امتیازات به پایان برسد.

شرح گل‌:

۰-۱ (دقیقه ۲۳- فراز امامعلی) - سانتر ارسالی بازیکنان پیکان از سمت راست به روی محوطه جریمه استقلال آمد و ضربه سر فراز امامعلی به گوشه سمت راست دروازه آبی‌ها رفت.

۱-۱ (دقیقه ۳۷- علی کریمی) - پاس وریا غفوری پشت محوطه جریمه را علی کریمه سر ضرب به سمت دروازه پیکان روانه کرد که هاراپتیان توپ از دستش رها شد و وارد دروازه شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲۲- پاس رو به جلو وریا غفوری در اختیار دیاباته قرار گرفت و ضربه سرکش او از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۲۸- کرنر به دست آمده را پیکانی‌ها از سمت چپ به روی دروازه استقلال ریختند و خروج اشتباه حسینی بازیکن پیکان را در موقعیت خوبی قرار داد اما ضربه او به بیرون رفت.

دقیقه ۲۹- باز هم کرنر ارسالی استقلالی‌ها با ضربه سر فراز امامعلی فاصله چندانی با گشودن دروازه آبی‌پوشان نداشت.

دقیقه ۳۳- سانتر کوتاه قایدی را شیخ دیاباته در چند قدمی دروازه قطع کرد ولی توپ را در عین ناباوری نتوانست به گل تبدیل کند.

دقیقه ۳۷ - چرخش ریگی و ضربه کات دار او به شکلی خطرناک از کنار دروازه هاراپتیان به بیرون رفت.

دقیقه ۵۸- پاس رو به جلو پیکانی‌ها مهاجم این تیم را در موقعیت تک به تک قرار داد ولی او توپ را به کناره دروازه کوبید.

اتفاق ویژه:

* پیش از آغاز مسابقه جایزه بازی جوانمردانه که قرار بود به فرشید اسماعیلی اهدا شود، در نبود او به سعید رمضانی، سرپرست استقلال داده شد.

* در ابتدای نیمه دوم سید حسین حسینی دیرتر از سایر بازیکنان وارد زمین شد و باعث شد پیام حیدری سوت آغاز این نیمه را با چند دقیقه تأخیر بزند.

بهترین بازیکن:

فراز امامعلی - علاوه بر به ثمر رساندن گل نخست این دیدار، نقش مستقیمی در حملات پیکان داشت.

کد خبر 439007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.