واگذاری بزرگ‌ترین خانه خشتی جهان

در این بسته خبری از احداث چهار زیرگذر جدید در قائم شهر تا تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز مهریز و تلاش آتش نشانان قزوینی برای اطفای حریق انبار کلش را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

واگذاری ۹ ساله بزرگ‌ترین خانه خشتی جهان به شهرداری

در تفاهم نامه‌ای، بزرگترین خانه خشتی جهان به مدت نه سال به شهرداری رفسنجان واگذار شد.

تلاش آتش نشانان قزوینی برای اطفای حریق انبار کلش

پس از اعلام حریق در انبار کلش و علوفه در روستای شفیع آباد بخش مرکزی قزوین بلافاصله نیروهای ایستگاه‌های چهار و پنج این سازمان به محل اعزام شدند و پس از تلاش ۹۰ دقیقه‌ای، آتش اطفا شد.

تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز مهریز

حمزه زارع زاده، شهردار مهریز گفت: هرگونه ساخت و ساز و حصارکشی غیرمجاز در اراضی کشاورزی و باغات حوزه شهری در محلات مختلف تخریب می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های کلان شهرداری خرمشهر

شهرداری خرمشهر که در مرداد ماه سال جاری پروژه‌های کلان خود را پس از سیر مراحل قانونی با اعتبار چندین میلیارد در جهت افزایش سرانه خدمات عمرانی شهر خرمشهر، رضایتمندی شهروندان و بهبود سیما و منظر شهری آغاز کرده است.

وصول مطالبات شهرداری سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج گفت: سال گذشته ۱۶۸ میلیارد تومان طلب شهرداری از دستگاه‌های اجرایی وصول شد.

احداث ۴ زیرگذر جدید در قائم شهر

عباس صالح زاده، شهردار قائم‌شهر از احداث چهار زیرگذر در این شهر خبر داد و گفت: احداث تقاطع‌های غیر همسطح و زیرگذرهای ایمن و استاندارد، علاوه بر کاهش تصادفات، سلامت عابران را هم حفظ خواهد کرد که پروژه‌ها واقع در مسیر مسجد الرسول به کوچک‌سرا نیز یکی از اقدامات بوده است.

احداث مجتمع سینمایی در ساوه

شهردار ساوه با بیان اینکه طرح‌های فرهنگی و هنری جز اولویت‌های مهم شهرداری محسوب می‌شود، گفت: پروژه مجموعه سینمایی فرهنگی در محله قاسم‌آباد به عنوان نخستین پردیس سینمایی در این منطقه در دستور کار بوده که عملیات سازه آن در دست انجام است.

کد خبر 438961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.