اردکانیان به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهد

وزیر نیرو برای پاسخ به سئوالات تعدادی از نمایندگان در نشست این هفته کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس حاضر می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، دستورکار نشست‌های کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در روزهای (۲۵، ۲۶،۲۷ و ۲۸ مردادماه) اعلام شد.

بر اساس این گزارش در روز (شنبه ۲۵ مردادماه) مسائل و مشکلات صنعت نان و ماکارونی با دعوت از معاونین و مسئولین ذیربط وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، بخش تعاون و بخش خصوصی بررسی می‌شود.

همچنین در روز یکشنبه _۲۶ تیرماه_ تقاضای تعدادی از نمایندگان محترم مجلس مبنی بر اعمال ماده ۲۳۴ آئین‌نامه داخلی با عنوان نقض اجرای قانون تمرکز اختیارات و وظایف بخش کشاورزی از سوی دولت با دعوت از نمایندگان محترم متقاضی و مسئولین مرتبط بررسی می‌گردد.

لازم ذکر است در ادامه نشست روز یکشنبه با دعوت از مدیران و معاونین سازمان اتکا گزارشی از دستاوردها و فعالیت‌های این سازمان در بخش کشاورزی ارائه می‌شود.

گفتنی است در نشست روز دوشنبه _۲۷ مردادماه_ مشکلات توسعه زراعت چوب در کشور و احداث بندر گمیشان به عنوان بندر تخصصی واردات چوب با دعوت از معاونین محترم وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی، استاندار گلستان و سایر مسئولین ذی‌ربط بررسی می‌شود.

بر اساس این گزارش در نشست صبح روز سه‌شنبه _۲۸ مردادماه_ گزارش معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در خصوص توسعه و تولید محصولات دانش بنیان در حوزه کشاورزی ارائه و طرح تخصیص ارز با نرخ ترجیحی به کالاهای اساسی با دعوت از مدیران و مسئولین ذی‌ربط بررسی می‌شود.

همچنین در روز سه‌شنبه _۲۸ مردادماه_ نشست اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست جهت تبادل نظر در موضوعات مختلف و ارائه گزارش عملکرد کمیته‌های فرعی به کمیسیون برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، رضا اردکانیان وزیر نیرو به منظور پاسخگویی به سوالات سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه، رضا آریانپور نماینده مردم مینودشت، محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب، پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در نشست بعد از ظهر روز (سه‌شنبه ۲۸ مردادماه) کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی حاضر می‌شود.

کد خبر 438950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.