افتتاح سایت موزه مرکزی همدان تا پایان سال

رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: ۳۰ درصد از پروژه سایت موزه مرکزی اجرا شده و با تخصیص اعتبارات و پیگیری‌های لازم امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح آن باشیم.

کامران گردان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه سایت موزه مرکزی همدان، اظهار کرد: پیاده‌راه سازی اطراف این پروژه به‌طور کامل انجام شده و تنها احداث ساختمان سایت موزه مرکزی باقی مانده که به زودی عملیات اجرای آن نیز به پایان می‌رسد.

وی افزود: از ابتدا قرار بود میراث فرهنگی، راه و شهرسازی و شهرداری متولی اجرای پروژه باشند به نحوی که بودجه را راه و شهرسازی تخصیص داده و دو دستگاه دیگر اقدامات اجرایی لازم را انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان تصریح کرد: تعامل در این زمینه به خوبی پیش نرفت و اعتباری برای پروژه اختصاص نیافت که شورای شهر به شهرداری اجازه داد از جابجایی کد بودجه‌ها اعتبار احداث این سایت موزه را تخصیص دهد و پس از آن با تهاتر میان سازمانی، اعتبار را جبران کند.

وی با بیان اینکه در ادامه مسیر پروژه سازه سایت موزه نیز دچار تغییر شده، ادامه داد: اکنون حدود ۳۰ درصد از پروژه اجرا شده و با تخصیص اعتبارات و پیگیری‌های لازم امیدواریم تا پایان سال جاری شاهد افتتاح آن باشیم.

گردان خاطرنشان کرد: پس از افتتاح پروژه، اشیایی که در آن منطقه و دیگر مناطق تاریخی همدان کشف و پس از آن مرمت شده در این مکان که یک سایت موزه داخل شهر است، در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.

کد خبر 438863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.