برایمان مهم نبود چه کسی رئیس شورا می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج گفت: به دلیل اینکه برایمان مهم نبود چه کسی رئیس شورا شود، جلسه انتخاب هیئت رئیسه را ترک کرده و به بازدید یکی از مناطق شهر رفتیم.

کیوان آشنا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص غیبت سه تن از اعضای شورای شهر یاسوج در جلسه اخیر شورا که با دستور انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد، اظهار کرد: من و دو تن از اعضای شورا هنگام حضور و غیاب در جلسه بودیم اما قبل از آغاز رأی‌گیری جلسه را ترک کردیم.

وی افزود: وقتی گزینه‌ای را قبول داشته باشیم، می‌مانیم و به او رأی می‌دهیم اما به دلیل اینکه برایمان مهم نبود چه کسی رئیس شورا شود، جلسه را ترک کرده و به بازدید یکی از مناطق شهر رفتیم چون نتیجه انتخابات هیئت رئیسه از قبل مشخص بود و از میان چهار نفر اکثریت شورا یکی برای ریاست انتخاب می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر یاسوج تصریح کرد: ما خواهان تعامل هستیم اما اینکه گروه اکثریت شورا می‌گویند می‌خواهیم تعامل کنیم باید در عمل اتفاق بیفتد و با شعار چیزی محقق نمی‌شود.

وی درباره دلایل وجود اختلاف بین اعضای شورا، ادامه داد: به‌طور مثال شهردار یاسوج انتخاب همه اعضای شورا بوده اما چرا باید برخی اعضای شورا مجدداً در روزهای اخیر به او هجمه وارد کنند؟

آشنا خاطرنشان کرد: با این وجود امسال مصمم‌تر از قبل به‌ویژه در حوزه عمرانی شهر سعی در خدمت‌رسانی به شهروندان خواهیم داشت.

کد خبر 438826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.