آمار جدید مبتلایان کرونا در کاشان ۲۴  مرداد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند و دو مورد فوتی در این بازه زمانی رخ داده است.

سید علیرضا مروجی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه تاکنون ۴۹ هزار و ۶۲۳ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در دو شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: سه هزار و ۴۸۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته در این منطقه ۱۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد یک نفر اهل آران و بیدگل و ۱۵ نفر اهل کاشان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در مجموع فعلاً ۸۳ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی منطقه کاشان وجود دارد که ۲۵ نفر از آن‌ها در بخش‌های ویژه بستری هستند و دو مورد فوتی که یک مرد ۷۹ و یک زن ۸۱ ساله بوده‌اند، در ۲۴ ساعت گذشته رخ داده است.

وی اضافه کرد: با اضافه شدن ۲۰ مورد تست کرونا مثبت جدید تاکنون جواب آزمایش دو هزار و ۲۷۴ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.‌

کد خبر 438767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.