ضعف در زیر ساخت‌های اینترنت سیریک

عضو شورای شهر بندر سیریک گفت: بدون ایجاد زیر ساخت‌های مناسب مخابرات و اینترنت ارائه خدمات غیر حضوری برای سهولت در امور اداری و اجرایی شهروندان سیریک در حد شعار باقی خواهد ماند.

مرتضی عیسی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با وجود تاکید فراوان مسئولان بر لزوم خدمات دهی آنلاین و غیرحضوری به شهروندان، به دلیل وجود ضعف در زیرساخت‌های اینترنتی مخابرات و آنتن دهی خطوط تلفن همراه، مردم سیریک برای دریافت این خدمات با مشکلات جدی مواجه هستند و با گذشت چندین ماه کماکان این مشکل اساسی برطرف نشده است.

وی افزود: سرعت اینترنت adsl در مرکز شهرستان سیریک به حدی از رمق افتاده که نمی‌توان برای دانلود یک عکس از آن استفاده کرد، مردم بابت حق اشتراک اینترنت و استفاده از آن هزینه‌های لازم را متقبل شده‌اند اما انتظارات آنها برآورده نشده است.

عضو شورای شهر بندر سیریک اضافه کرد: نقصان اینترنت در سیریک تنها مشکل بخش مخابرات و ارتباطات نیست و آنتن دهی بسیار ضعیف و قطعی تماس‌ها در حین مکالمه ماه‌هاست مردم را آزرده خاطر کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اشکال فنی یا قطعی شبکه فیبر نوری هر چه هست باید سریع‌تر برطرف شود در غیر این صورت طرح ارائه خدمات غیرحضوری برای سهولت در امور اداری و اجرایی مردم در حد شعار باقی خواهد ماند.

کد خبر 438630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.