شاهد سناریوی زشتی در استقلال بودیم/ پدرم نمی‌تواند بیشتر از این به استقلال فرصت دهد

دستیار و پسر وینفرد شفر گفت: فیفا هم‌اکنون در اعمال مجازات برای باشگاه‌های متخلف سخت‌گیرتر از گذشته عمل می‌کند و هیچ تأخیری در پرداخت مطالبات را که باعث به خطر افتادن نتیجه پرونده پدرم شود را نخواهد پذیرفت. پدرم به دلیل قوانین فیفا نمی‌تواند زمان بیشتری را در اختیار باشگاه قرار دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از برکناری وینفرد شفر سرمربی اسبق آبی‌پوشان پایتخت، این مربی برای دست یافتن به حق و حقوق خود پس از بی‌توجهی‌های طولانی مدت فتحی، مدیرعامل وقت استقلال به فیفا شکایت کرد. در حالی که مسئولان استقلال امیدوار به پیروزی در این پرونده بودند، فیفا چند وقت پیش پیرمرد آلمانی را پیروز این جدال کرد و زمانی را مقرر کرد تا این باشگاه تهرانی مطالبات شفر را پرداخت کند. طبق آخرین مصاحبه احمد سعادتمند، مدیرعامل درباره این پرونده، استقلال تنها دو روز دیگر برای صاف کردن بدهی‌هایش فرصت دارد. به نظر می‌رسد اگر استقلال نتواند در این مدت دستمزد شفر را تمام و کمال بپردازد، جریمه‌های سنگینی مثل بسته شدن پنجره‌های نقل و انتقالاتی در انتظار این باشگاه پایتخت نشین باشد.

مشخص بود کمتر از دو سال در این پرونده پیروز می‌شویم

در همین خصوص ساشا شفر، پسر و دستیار سرمربی آلمانی در استقلال در گفت و گو با خبرنگار ایمنا ضمن تأیید موعد اعلام شده برای مسئولان استقلال جهت پرداخت مطالبات پدرش، اظهار کرد: درست است پرونده اختلاف پدرم با استقلال بسته شده است و استقلال ۲ یا ۳ روز دیگر فرصت دارد تا بدهی خود را پرداخت کند.

دستیار سابق شفر با بیان اینکه فتحی را از قوانین جدید فیفا مطلع کرده، خاطرنشان کرد: دو سال پیش فیفا قوانین خود را به شدت تغییر داد و من این قوانین را با جزئیات برای فتحی توضیح دادم. دو نکته مهم را برای فتحی بازگو کردم که یکی از آن‌ها این بود که بررسی پرونده‌های حقوقی در فیفا مثل زمان‌های قبل طولانی نخواهد شد. این موضوع کاملاً واضح بود که پدر در این پرونده در کمتر از دو سال پیروز می‌شود.

شاهد سناریوی زشتی در استقلال بودیم

ساشا شفر با بیان اینکه پدرش نمی‌تواند زمان بیشتری را در اختیار استقلال قرار دهد، تصریح کرد: نکته مهم دیگری که با فتحی در میان گذاشتم این بود که فیفا هم‌اکنون در اعمال مجازات برای باشگاه‌ها متخلف سخت‌گیرتر از گذشته عمل می‌کند و هیچ تأخیری در پرداخت مطالبات را که باعث به خطر افتادن نتیجه پرونده پدرم شود را نخواهد پذیرفت. پدرم به دلیل قوانین فیفا نمی‌تواند زمان بیشتری را در اختیار باشگاه قرار دهد. از خیلی وقت پیش استقلال را در این باره مطلع کرده‌ام.

در حال حاضر همه در ایران از تمام اتفاقاتی که واقعاً رخ داده آگاه هستند. در استقلال به شکل جدی اقدامات خرابکارانه شد و عده‌ای خاص دست از حمایت کشیده و شاهد سناریوی زشتی بودیم. از سوی دیگر تمام مدیرانی که پس از فتحی به استقلال آمدند، راه حل آسانی پیش پایشان قرار داشت که پول را پرداخت کرده و از پدرم بخواهند به ایران بازگردد و کارش را با استقلال به پایان برساند؛ اقدامی که بهترین روش برای پدرم و استقلال بود.

کد خبر 438405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.