"ثبهساز" امروز در بورس عرضه می‌شود

سهام شرکت "بهساز کاشانه تهران" با نماد "ثبهساز" امروز در بورس اوراق بهادار تهران عرضه اولیه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعیه شرکت بورس اوراق بهادار تهران، شرکت «بهساز کاشانه تهران» امروز_ چهارشنبه ۲۲ مردادماه_ چهار میلیارد و ۲۶ میلیون و ۱۵۷ هزار و ۴۰۰ سهم (معادل ۲۰ درصد) از سهام خود را به عنوان پانصد و چهل و چهارمین شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس در گروه فعالیت‌های مربوط به املاک و مستغلات را از طریق عرضه اولیه و به روش ثبت سفارش در نماد «ثبهساز» وارد بورس می‌کند. از این میزان سه میلیارد و ۴۲۲ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۷۹۰ سهم به عموم و مابقی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری عرضه خواهد شد.

بر اساس اطلاعات شرکت سازمان بورس اوراق بهادار تهران، حداکثری سهم قابل تخصیص به هر کد حقیقی و حقوقی ۱۰۰۰ سهم و در بازه قیمتی ۲۲۰۰ تا ۲,۰۹۰ ریال خواهد بود. بدیهی است ثبت سفارش در قیمت‌های کمتر از سقف قیمت، ممکن است باعث شود سهامی به متقاضی تعلق نگیرد. بر اساس تجربیات قبلی به نظر می‌رسد به هر کد معاملاتی پس از عرضه اولیه حداکثر ۴۰۰ تا ۵۰۰ سهم تعلق گیرد.

اگرچه بازه زمانی دقیق آغاز ثبت سفارش این سهم، توسط شرکت بورس اوراق بهادار تهران اعلام می‌شود اما به نظر می‌رسد با توجه به عرضه اولیه تنها یک سهم در این روز، بازه زمانی ۱۰ تا ۱۳ برای این سهم در نظر گرفته شود.

کد خبر 438251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.