روزنامه‌های ورزشی ۲۰ مرداد؛ مرگ و زندگی در آزادی

دو تیم استقلال و سپاهان شامگاه امروز - دوشنبه ۲۰ مرداد - یکی از مهم‌ترین مصاف‌های این دو تیم در چند سال اخیر را برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -دوشنبه ۲۰ مرداد- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "جنگ جام و جا" به مصاف استقلال و سپاهان در چارچوب مسابقات جام حذفی پرداخت، مصافی که نه تنها برای هواداران بلکه برای ابقای دو مربی روی نیمکت طلایی‌پوشان و آبی‌پوشان بسیار مهم و تأثیرگذار است.

"گل" با عنوان"بازی حذف از نیمکت" مدعی شد که سرمربی تیم بازنده مصاف امشب استقلال سپاهان به احتمال زیاد آینده‌ای را در تیم خود نخواهد داشت، موضوعی که این مصاف را بیش از پیش مهم و حیاتی می‌کند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "فاصله ۱۰ روزه پرسپولیس با جریمه و محرومیت" به پرونده‌های باز پرسپولیس در فیفا پرداخت، پرونده‌هایی که اگر طی ۱۰ روز آینده رسیدگی نشوند احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سرخ‌پوشان وجود دارد.

"خراسان ورزشی" نیز با عنوان "فرهاد-قلعه نویی یکی می‌بازد" به استقبال بازی حساس سپاهان و استقلال رفت، بازی که چشم تمام فوتبال دوستان ایرانی را برای دو ساعت به چمن سبز آزادی خیره خواهد کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"برای تیم قهرمان قرعه حذفی مهم نیست" به کری خوانی محمد حسین کنعانی زادگان برای رقبای احتمالی پرسپولیس در جام حذفی پرداخت، رقبایی که مطمئناً کار سختی را مقابل قهرمان فصل گذشته این جام و قهرمان فصل جاری لیگ برتر خواهند داشت.

"هواداران پرسپولیس" با عنوان"مرد شماره ۱۱" به تاریخچه سرمربیان قهرمان پرسپولیس در طول تاریخ پرداخت، مربیانی که در بین آنها یحیی گل محمدی اگرچه جوان‌ترین مربی نیست ولی یکی از مربیان جوان پرسپولیسی فاتح جام لیگ سراسری بوده است.

"صدای سپاهان" با عنوان "تهران را دوباره طلایی کنید و بازگردید" به استقبال مصاف استقلال و سپاهان رفت، مصافی که مطمئناً آخرین شانس درخشش برای ژنرال در فصل تلخ او در سپاهان خواهد بود.

کد خبر 438010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.