رونمایی از ۴۰ المان شهری در گرگان/اصلاح نقاط حادثه‌خیز شاهدیه

در این بسته خبری از تجهیز اتوبوس‌های شهری کاشان به کولر تا احداث پارک موزه دفاع مقدس در ساری و احداث مجموعه‌ تفریحی در نیشابور را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

مسکن مهر نظرآباد واگذار می‌شود

مجتبی عسگری، شهردار نظرآباد گفت: امیدواریم مساکن مهر این شهر تا یک‌ماه آینده تحویل شهرداری شود.

تجهیز اتوبوس‌های شهری کاشان به کولر

محمدرضا متشکره، مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کاشان با اشاره به تجهیز ۴۴ دستگاه اتوبوس به کولر به عنوان یکی از پروژه‌های چلچراغ توسعه گفت: مجهز شدن این اتوبوس‌ها به سیستم سرمایشی با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد انجام گرفته است.

اصلاح نقاط حادثه‌خیز شاهدیه

سید علی میرنژاد، شهردار شاهدیه از اجرای طرح‌های عمرانی با هدف اصلاح نقاط حادثه‌خیز این شهر خبر داد.

پایان عملیات احداث مجتمع تجاری خدماتی سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج از پایان عملیات احداث پروژه مشارکتی مجتمع تجاری - خدماتی میدان مولوی خبر داد و گفت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۳ هزار و ۳۹۶ متر مربع و مساحت عرصه ۳۹۶ مترمربع در ۷ طبقه احداث شده است.

رونمایی از ۴۰ المان سردار شهید استان گلستان

با همکاری شهرداری گرگان، از المان و تمثال ۴۰ سردار شهید دوران دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سلامت شهر گرگان و استان گلستان رونمایی و کار نصب آنها آغاز شد.

برخورد با ساخت و ساز غیر مجاز در فردیس

کیهان نریمانی، سرپرست شهرداری فردیس از تشدید برخورد و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز در فردیس خبر داد و از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، مراتب را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

احداث مجموعه‌ای تفریحی در نیشابور

یکی از مجموعه‌های معروف بین‌المللی سرمایه گذاری در حوزه سرمایه گذاری و احداث مجموعه‌های تفریحی که سابقه احداث ۴٠ مجموعه تفریحی در داخل و خارج کشور را دارد، پروژه‌ای را برای شهر نیشابور و در زمینی به مساحت بالغ بر یکصد و پنجاه هزار متر مربع انجام می‌دهد.

احداث پارک موزه دفاع مقدس در ساری

عباس رجبی، شهردار ساری با مهم برشمردن ساخت پارک موزه دفاع مقدس در مرکز مازندران گفت: شهرداری ساری برای احداث و تکمیل پارک موزه دفاع مقدس پای کار بوده و همکاری‌های لازم را خواهد داشت.

تکمیل برج‌های دوقلوی شهرداری شهرکرد نیازمند اعتبار است

بهادر عبدالغنی، شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم تسریع در تعیین تکلیف وضعیت طرح‌های نیمه تمام شهرداری گفت: برای تکمیل و بهره برداری از طرح نیمه تمام برج‌های دوقلوی مرکز چهارمحال و بختیاری حداقل ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

اولین جاده سلامت باغ راهی کشور در سمنان

سید محمد ناظم رضوی، شهردار سمنان از ایجاد اولین جاده سلامت باغ راهی کشور با بازآفرینی باغ راه‌های این شهر خبر داد.

کد خبر 437943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.