۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
پژوهشگران تخفیف می‌گیرید

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری طرح تخفیفی برای معرفی و شناساندن خدمات آزمایشگاهی به جامعه پژوهشگران در نظر گرفته است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در این طرح هر یک از اعضای باشگاه مشتریان برای فعالیت خود در باشگاه، امتیازی کسب می‌کنند و این امتیاز قابل تبدیل به اعتبار خدمات آزمایشگاهی است.

در این طرح همه پژوهشگران، اعضای هیأت علمی و دانشجویان کشور در صورت معرفی خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به جامعه پژوهشی کشور می‌توانند اعتبار هدیه دریافت کنند.

رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری درباره این طرح گفت: اعضای هیأت علمی می‌توانند در هر فصل، ۲۰ نفر را به شبکه معرفی کنند. همچنین این اعضا می‌توانند در هر فصل ۱۰ نفر از دانشجویان دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی را به شبکه معرفی کنند.

اسدی‌فرد ادامه داد: اعضای تازه وارد به شبکه هم با معرفی خدمات آزمایشگاهی، می‌توانند ۱۵ امتیاز دریافت کنند. به گفته وی هر فرد در صورتی که امتیازی را به اعتبار تبدیل کند، مهلت استفاده از آن اعتبار تنها تا پایان همان فصل خواهد بود، اما امتیازاتی که تبدیل به اعتبار نشوند به فصل بعد منتقل خواهد شد؛ هر امتیاز برای افراد معادل ۱۰ هزار تومان اعتبار محاسبه می‌شود.

مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری همچنین گفت: این امتیازات تنها در سال ۹۹ قابل استفاده است و در سال بعد کلیه امتیازات و اعتبارات این طرح لحاظ نخواهد شد.

کد خبر 437862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.