لزوم توجه به ارتقای مهارت فردی کارکنان خدماتی شهرداری اصفهان

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت و توانایی‌های فردی کارکنان خدماتی شهرداری در راستای توجه به منزلت اجتماعی آنان برگزار شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی صبح امروز (یکشنبه) در یکصد و سی و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: تلاش فعالان عرصه‌های خدماتی شهرداری به ویژه کارکنان باغ رضوان، پاکبانان و پیمانکاران نظافت شهری قابل تقدیر است.

وی افزود: از شهردار اصفهان می‌خواهم دستور دهد دوره‌های آموزشی ارتقای مهارت و توانایی‌های فردی در راستای توجه به منزلت اجتماعی، برای این افراد برگزار شود.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: تفاهم‌نامه مربوط برای اجرای این آموزش‌ها به‌زودی توسط شورای شهر، شهرداری و دانشگاه علمی کاربردی شهرداری منعقد خواهد شد.

وی ادامه داد: هنوز برخی مسئولان با نمایشی سمبولیک از معضلات اجتماعی بهره گرفته و با حضور در مناطق محروم و در کنار کودکان کار و دیگر افراد آسیب‌دیده اجتماعی بهره‌برداری تبلیغاتی می‌کنند.

محمدی با تاکید بر اینکه این رفتارها زیبنده جامعه اسلامی ما نیست، خاطرنشان کرد: لازم است با خلوص نیت وظیفه خود را نسبت به شرایط اجتماعی نشان داده و از هرگونه بهره‌کشی و بهره‌برداری از شرایط آسیب‌های اجتماعی پرهیز کنیم.

کد خبر 437861

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.