جشن قهرمانی پرسپولیس را خراب کنید

پانصد و بیست و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نه ساجی، نه مساوی، نه باخت، فقط پیروزی" عنوان نخست این روزنامه است که اشاره به دیدار امروز سپاهانی‌ها برابر نساجی در ورزشگاه نقش جهان دارد. لیگ نوزدهم به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود و سپاهان در ۳ هفته مانده به پایان رقابت‌ها، باید به مصاف تیم نساجی مازندران برود. سپاهانی‌ها در حالی آماده مصاف با نساجی می‌شوند که هفته گذشته مقابل استقلال تن به شکست داده و رده دوم جدول را به آبی‌پوشان پایتخت واگذار کردند و اکنون شانس‌شان برای کسب سهمیه آسیایی کاهش یافته است. با این حال زردپوشان اصفهانی که با ۴۵ امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده‌اند، همچنان شانس کسب سهمیه را دارند.

"جشن قهرمانی پرسپولیس را خراب کنید" تیتر دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار حساس ذوب آهن برابر پرسپولیس دارد. سبزپوشان اصفهانی در حالی آماده مصاف با پرسپولیس می‌شوند که در ۳ بازی قبلی خود هیچ بردی به دست نیاورده و ۲ شکست و یک تساوی حاصل کار شاگردان بوناچیچ در طول ۳ هفته گذشته بوده است. همین امر در کنار فاصله ۲ امتیازی ذوب‌آهن با منطقه خطر، شرایط ذوبی‌ها را بحرانی‌تر از قبل کرده و سبزپوشان اصفهانی در دیدار برابر پرسپولیس چاره‌ای جز پیروزی ندارند اما این امر چندان ساده نیز نخواهد بود.

"باید آرامش داشته باشیم" عنوان پایانی این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های رحمان رضایی دارد. رحمان رضایی گفته: به خاطر هواداران و کسانی که در کارخانه ذوب آهن زحمت می‌کشند باید تیم را در لیگ نگه داریم. خیلی امیدوار به ماندن تیم ذوب در لیگ برتر هستم و باید هر طور شده در بازی‌های پیش‌رو نتایج خوبی بگیریم تا زحمات کارگران را جبران و آنها را خوشحال کنیم. در حال حاضر فقط باید تمرکز و آرامش داشته باشیم تا بتوانیم از این شرایط بیرون بیاییم.

برای مشاهده تمامی صفحه‌های روزنامه "فوتبال به وقت اصفهان" اینجا را کلیک کنید.

کد خبر 437521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.