رئال بدون بیل و خامس به مصاف منچستر سیتی می‌رود

در دیدار برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم رئال مادرید و منچسترسیتی باید به مصاف یکدیگر بروند و این در حالی است که دو ستاره مغفول مانده رئال این تیم را برای این دیدار همراهی نخواهند کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، زین الدین زیدان ترکیب ۲۳ نفره خود را برای دیدار برابر منچسترسیتی اعلام کرد که غیبت دو تن از بازیکنان در این لیست در نوع خود جالب‌ توجه است.

با آغاز دوباره رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، من سیتی باید در ورزشگاه اتحاد میزبان رئال مادرید باشد و این در حالی است که گرت بیل و خامس رودریگز رئال را در این دیدار همراهی نخواهند کرد.

البته رئالی‌ها در این دیدار ماریانو را نیز به خاطر ابتلا به ویروس کرونا در اختیار ندارند و با توجه به غیبت این بازیکنان، زیدان دو بازیکن جوان یعنی آلتوبه و خاوی هرناندز را برای این دیدار در لیست بازیکنان قرار داده است.

البته شاید مهم‌ترین غایب رئالی‌ها در این دیدار سرخیو راموس باشد که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار دور رفت از همراهی تیمش در این مسابقه محروم ماند. هرچند برای روحیه بخشی به بازیکنان، زیدان تصمیم گرفته تا راموس را همراه با تیم به انگلیس ببرد.

ترکیب اعلام‌ شده رئال مادرید به این شرح است: کورتوآ، آربلوئا، آلتوبه، کارواخال، میلیتائو، واران، ناچو، مارسلو، مندی، خاوی هرناندز، کروس، مودریچ، کاسمیرو، والورده، ایسکو، هازارد، بنزما، واسکز، یوویچ، آسنسیو، براهیم، وینیسیوس و رودریگو.

کد خبر 437490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.