۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۴
باشگاه رم فروخته شد

جیمز پالوتا، مالک فعلی باشگاه رم، بر سر فروش این باشگاه با یک گروه اقتصادی به توافق رسیده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، این روزها زمان تصمیم‌گیری درباره مسائل سختی در قلب ایتالیاست چراکه مالکان فعلی باشگاه رم حاضر به فروش آن شده‌اند.

بر اساس گزارشات رسانه‌های محلی و نزدیک به باشگاه رم، به نظر می‌رسد که به‌طور کامل توافق شده و حتی امور اداری مربوط به انتقال مالکیت نیز به اتمام رسیده و به‌ این‌ ترتیب، می‌توان با قطعیت گفت که باشگاه رم به فروش رسیده است.

گروه فریدکین که مالک جدید باشگاه رم خواهد بود در تلاش است تا مسائل تکمیلی این انتقال را به اتمام برساند و بر اساس تخمین‌ها، همه مراحل واگذاری این باشگاه تا پایان ماه آگوست میلادی انجام خواهد شد.

البته این گروه پیش از گسترش ویروس کرونا نیز دنبال خرید این باشگاه بود و حتی پیشنهادی ۷۰۰ میلیون یورویی به پالوتا، مالک فعلی این باشگاه ارائه کرده بود اما وی با این مبلغ مخالفت نمود.

اما در حال حاضر با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از این پاندمی، ارزش باشگاه رم چیزی در حدود ۵۰۰ الی ۶۰۰ میلیون یورو است و گروه فریدکین طی هفته‌های آتی این مبلغ را به‌طور کامل پرداخت می‌کند تا مالکیت کامل جالوروسی را بدست بگیرد.
 

کد خبر 437479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.