ایمانی: رفتارهای اخیر میرسلیم برای جلب افکار عمومی است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: موتلفه این روزها احساس می‌کند پایگاه اجتماعی خود را در جامعه اصولگرایی از دست داده و رفتارهای اخیر میرسلیم نیز برای جلب افکار عمومی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر ایمانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون رفتارهای اخیر میرسلیم در مجلس شورای اسلامی و موضع گیری هایش علیه قالیباف، اظهار کرد: در ابتدا باید فرض کرد ادعای میرسلیم تنها به دلیل رفع ناهنجاری است و هیچ هدف دیگری برای ارائه آن ندارد. همه باید با تمام توان برای روشن شدن نتیجه این ادعا تلاش کنند و در صورتی که پس از پیگیری نهادهای ذی‌ربط به اثبات رسید، مشخص می‌شود که هدفی جز پیگیری ناهنجاری نداشته است؛ اما اگر این ادعا ثابت نشود، مشخص خواهد شد که وی اهداف دیگری را دنبال می‌کند.

وی با اشاره به دلیل اختلافات جریان موتلفه با اصولگرایان، گفت: جریان موتلفه در طی سال‌های گذشته با فراز و نشیب‌های فراوانی مانند مرگ حبیب‌الله عسگراولادی و محمدنبی حبیبی رو به رو شد که تغیراتی را در مدیریت این جریان ایجاد کرد. در طی سال‌های اخیر، رفتارهای جریان موتلفه از منظر اصولگرایان قابل فهم نیست.

این فعال سیاسی اصولگرا تاکید کرد: در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۶ اصولگرایان تشکیلاتی را با نام "جمنا" راه اندازی کردند که جریان موتلفه نیز جزئی از آن بود و میرسلیم را به عنوان کاندیدای خود برای انتخابات معرفی کرد و تا روز آخر از وی حمایت کرد.

ایمانی خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل مجلس یازدهم، در حالی که نظر جمعی اصولگرایان بر حضور محمد باقر قالیباف در قامت ریاست مجلس بود، جمعیت موتلفه با اصرار فراوان به میرسلیم پیشنهاد کاندیداتوری در انتخابات این جایگاه را داد.

وی ادامه داد: پیشنهاد کاندیداتوری میرسلیم برای ریاست مجلس شورای اسلامی از طرف اصولگریان پذیرفته نبود و باید توجه کرد که موتلفه این روزها احساس می‌کند پایگاه اجتماعی در جامعه اصولگرایی را از دست داده و رفتارهای اخیر میرسلیم نیز برای جلب افکار عمومی است. بنابراین رفتارهای اخیر جریان موتلفه که از گروه‌های سیاسی معتبر کشور است از منظر اصولگرایان پذیرفته نیست.

کد خبر 437446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.