مظفر: اتوبوس‌های جدید  اصفهان دارای «جک مکانیکی رمپ معلولان» است

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: اتوبوس‌های جدید دارای «جک مکانیکی رمپ معلولان» برای استفاده افراد توان‌خواه است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرویس‌دهی بهتری به شهروندان انجام شود.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ورود ۸۰ دستگاه اتوبوس جدید به چرخه ناوگان اتوبوسرانی اظهار کرد: در حال حاضر عمر ناوگان اتوبوس‌های شهر ۱۰ سال است که با ورود اتوبوس‌های جدید به ۹.۷ می‌رسد و به میزان سه دهم درصد وضعیت ناوگان را بهبود می‌بخشد.

وی با تاکید بر اینکه در بین شهرداری‌های کشور تنها اصفهان موفق به خرید اتوبوس‌های جدید در سال گذشته شد، افزود: با پیگیری‌های ویژه مدیریت شهری امتیاز استفاده از اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس‌های جدید برای شهرداری دریافت شد.

سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان با اشاره به خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری علی‌رغم شرایط سخت اقتصادی، افزود: در مرحله نخست ۸۰ دستگاه از این اتوبوس‌ها به مناسبت عید سعید غدیر خم وارد ناوگان اتوبوسرانی شهر می‌شود و در آینده نزدیک نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس باقی مانده اضافه خواهد شد.

وی با اشاره به ویژگی‌های اتوبوس‌های خریداری شده، تصریح کرد: این اتوبوس‌ها از نظر امکانات رفاهی، ایمنی و سرمایشی مطلوب و متناسب با استانداردها بوده و علاوه بر سوخت یورو چهار، دارای فیلتر DPF (فیلتری برای کاهش آلایندگی) است.

مظفر ادامه داد: از دیگر امکانات اتوبوس‌های جدید «جک مکانیکی رمپ معلولان» برای استفاده افراد توان‌خواه است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها سرویس‌دهی بهتری به شهروندان انجام شود.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 437341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.