سامانه صدور مجوز تردد باریار در اصفهان راه‌اندازی شد

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان گفت: پس از ابلاغ صدور مجوزهای تردد توسط سازمان، به منظور جلوگیری از اتلاف وقت مراجعان این سازمان اقدام به آماده سازی و راه‌اندازی سامانه صدور مجوزهای تردد بر بستر باریار ۷۲۴ کرده‌ایم.

مجید طهماسبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: صدور مجوز بر بستر نرم افزار باریار ۷۲۴ با هدف نیل به شهر هوشمند، ایجاد شفافیت، ارتقای کیفیت ارائه خدمات در جهت رعایت حداکثری حقوق شهروندی شروع شده است.

وی تصریح کرد: از جمله مزیت‌های این نرم‌افزار می‌توان به سادگی استفاده، دریافت بارنامه به صورت الکترونیکی و بیمه شدن بار در صورت درخواست صاحب بار و مشخص بودن تعرفه حمل بر اساس مصوبات شورای اسلامی شهر اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و کالای درون شهری و حومه شهرداری اصفهان تاکید کرد: رانندگان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره سامانه صدور مجوزهای تردد بر بستر نرم افزار باریار ۷۲۴ می‌توانند با شماره تلفن ۲۳-۳۷۳۸۳۹۲۰ تماس بگیرند و سوالات خود را مطرح کنند.

وی ادامه داد: داشتن نگرش جامع بر برنامه ریزی سیستم حمل و نقل بار در شهر اصفهان، نیازمند مطالعه دقیق و عمیق وضعیت موجود جابجایی کالا در شبکه معابر شهر، تشکیل پایگاه جامع داده‌های اطلاعاتی مربوط به حمل و نقل بار و تبیین مسائل و مشکلات موجود در این زمینه است.

طهماسبی از شهروندان درخواست کرد: چنانچه مشکلی در حوزه حمل و نقل بار وجود دارد؛ به عنوان مثال اگر در سطح شهر حمل بار به صورت نامتعارف توسط خودروها را مشاهده کردند، مراتب را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ یا شماره تلفن‌های اعلام شده اطلاع دهند.

کد خبر 437318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.