رشد ۶ برابری صادرات در ۴ ماهه ۹۹ نسبت به کل سال ۹۸

مدیرکل گمرکات استان اصفهان گفت: بیش از ۶ برابر رشد ارزشی و ۵ برابر رشد وزنی داشته‌ایم.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اداره کل گمرک اصفهان، رسول کوهستانی پزوه مدیرکل گمرکات استان اصفهان درباره صادرات کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اظهار کرد: طی تیر ماه ۹۹، چهل قلم کالای مختلف به ارزش دو میلیون و ۲۰ هزار دلار و به وزن ۳۵۸ هزار و ۴۵۵ کیلوگرم از طریق گمرک مرزی هوایی استان اصفهان به مقصد کشور کویت صادرات داشته‌ایم.

وی در مقایسه صادرات محصولات غذایی از طریق کارگو ترمینال استان اصفهان در چهار ماهه ابتدای امسال با کل سال ۹۸ گفت: بیش از ۶ برابر رشد ارزشی و ۵ برابر رشد وزنی داشته‌ایم.

مدیرکل گمرکات استان اصفهان در زمینه صادرات چهار ماهه ابتدای امسال از طریق گمرک فرودگاه شهید بهشتی اظهار کرد: فروردین ماه ۸ هزار و ۵۸۰ کیلوگرم و به ارزش ۶۹ هزار دلار، در اردیبهشت ماه ۱۰۴ هزار و ۳۰۱ کیلو گرم و به ارزش ۶۸۵ هزار دلار در خرداد ماه ۲۹۴ هزار و ۱۵۸ کیلوگرم و به ارزش و دو میلیون و ۲۳ هزار دلار و در تیرماه ۳۵۸ هزار و ۴۵۵ کیلوگرم و ارزش ۲ میلیون ۲۰ هزار دلار صادرات داشته‌ایم.

کوهستانی پزوه اظهار کرد: در چهارماهه ابتدای امسال ۷۶۵ هزار و ۴۹۴ کیلوگرم و به ارزش چهار میلیون و ۷۹۸ هزار دلار صادرات محصولات غذایی از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان داشته‌ایم و این در حالی است که در کل سال ۹۸ صادرات محصولات غذایی از طریق کارگو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان ۷۸۰ هزار دلار و به وزن حدود ۱۵۹ هزار کیلوگرم بوده است.

وی در مقایسه صادرات محصولات غذایی از طریق مرز هوایی استان اصفهان در چهار ماهه ابتدای امسال با کل سال ۹۸ تاکید کرد: بیش از ۶ برابر رشد ارزشی و۵ برابر رشد وزنی داشته‌ایم.

مدیرکل گمرکات اصفهان عمده محصولات صادراتی طی چهار ماهه ابتدای امسال انواع ماهی و میگو، سبزیجات وصیفی جات، میوه‌های خوراکی و فرآورده‌های آنها و عسل برشمرد و گفت: طی این مدت انواع ماهی و میگو ۵۹۹ هزار کیلوگرم و به ارزش چهار میلیون و ۴۷۹ هزار دلار، سبزیجات و محصولات صیفی به وزن ۹۳ هزار و ۸۸۷ کیلوگرم و به ارزش ۹۳ هزار و ۱۹۳ دلار، میوه‌های خوراکی به وزن ۶۸ هزار و ۴۶۹ کیلوگرم و به ارزش ۹۵ هزار دلار و عسل به وزن ۷۱۴ کیلوگرم و به ارزش سه هزار و ۳۶۵ دلار به مقصد کویت از طریق کار گو ترمینال فرودگاه شهید بهشتی اصفهان صادرات داشته‌ایم.

کد خبر 437313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.