۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
سرپرست فدراسیون اسکی معرفی شد

مراسم معارفه سرپرست فدراسیون اسکی برگزار شد.

به گزارش ایمنا، طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون اسکی، مراسم تودیع سید عبدی افتخاری رئیس فدراسیون اسکی و معارفه کوروش صبوریان سرپرست جدید این فدراسیون با حضور مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در این مراسم علیرضا خسروی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: فدراسیون اسکی یکی از مهم‌ترین فدراسیون‌های ورزشی برای وزارت ورزش و جوانان به شمار می‌آید. نگاه ویژه‌ای به اسکی کشور وجود دارد و به همین دلیل باید از زحمات و تلاش‌های جناب افتخاری در طول ۴ سال تصدی ریاست فدراسیون اسکی تشکر و قدردانی کنم.

وی افزود: همه ما از فعالیت‌های اسکی کشور آگاه هستیم و تلاش‌های افتخاری بر کسی پوشیده نیست. آرزوی سربلندی و موفقیت برای او و ورزش اسکی کشور داریم و امیدوارم صبوریان نیز به عنوان سرپرست جدید فدراسیون اسکی تا برگزاری انتخابات این فدراسیون موفق باشد.

سید عبدی افتخاری رئیس دوره گذشته فدراسیون اسکی نیز گفت: طی چهار سال اخیر تلاش کردم تا وظایف خود را به عنوان رئیس فدراسیون به خوبی انجام بدهم. مدیریت فدراسیون اسکی کاری بسیار دشوار است و چهار سال بسیار سختی را سپری کردم و خوشحالم در این مدت فعالیت‌های مؤثری صورت گرفت.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رؤسا و سرپرستان پیشین فدراسیون اسکی عنوان کرد: مسیر و نگرش فدراسیون اسکی و این رشته ورزشی باید عوض می‌شد. قضاوت در مورد عملکرد خود در فدراسیون را به اهل فن می‌سپارم. همچنین از حمایت‌ها و پشتیبانی‌های وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و حضور خانواده بزرگ ورزش اسکی تشکر و قدردانی می‌کنم.

افتخاری با اشاره به حضور سرپرست جدید فدراسیون اسکی گفت: صبوریان از مدیران توانمند ورزش کشور است که سوابق خوبی را در بخش‌های مختلف از خود برجای گذاشته‌اند و بی‌تردید با بینش و نگرشی که از او سراغ دارم، مدیریتی خوب و قوی در فدراسیون اسکی خواهند داشت. همه باید دست در دست هم دهیم و سرپرست جدید فدراسیون را همراهی کنیم.

صبوریان سرپرست فدراسیون اسکی نیز در این مراسم گفت: امیدوارم تا زمان برگزاری انتخابات فدراسیون اسکی امور این فدراسیون به خوبی پیش برود. به امید خدا با همکاری و همراهی تمامی عزیزان و اهل فن انتخابات فدراسیون اسکی به خوبی برگزار خواهد شد.

وی افزود: از خانواده بزرگ ورزش اسکی به خصوص پیشکسوتان برای حضور در فدراسیون اسکی کسب رخصت می‌کنم و امیدوارم عملکرد خوب و قابل قبولی در فدراسیون اسکی داشته باشیم.

در این مراسم همچنین لوح تقدیری به امضای وزیر ورزش و جوانان برای تلاش‌های ریاست پیشین فدراسیون اسکی از سوی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارت ورزش و جوانان به سید عبدی افتخاری اهدا شد.

در این مراسم احمد نامنی معاون مدیرکل دفتر امور مشترک فدارسیون ورزشی وزارت ورزش و جوانان، مرتضی ساوه شمشکی کارشناس خبره وزارت ورزش و جوانان و همچنین پرسنل فدراسیون اسکی نیز حضور داشتند.

کد خبر 437035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.