رویداد آنپکد ۲۰۲۰ و گجت هایی که در آن رونمایی می‌شود؟

مدیر عامل شرکت سامسونگ اعلام کرده است که در مراسم Unpacked 2020 که در تاریخ ۵ اوت (۱۵ مرداد) به صورت آنلاین برگزار می‌شود، پنج گجت جدید را معرفی خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، TM Roh که مدیر بخش گوشی‌های هوشمند سامسونگ است، در وب سایت این شرکت به صورت رسمی تأیید کرده است که پنج گجت قدرتمند در مراسم Unpacked 2020 به نمایش گذاشته خواهد شد. اخیراً شرکت سامسونگ یک ویدئو منتشر کرد که در آن مجموعه این محصولات قابل مشاهده بود. در ادامه به معرفی محصولات جدید که در رویداد آنپکد سامسونگ معرفی خواهد شد می‌پردازیم:

گلکسی بادز لایو (Galaxy Buds Live)

هرچند این اولین باری نیست که شرکت سامسونگ ایرباد کاملاً بی‌سیم تولید کرده است، اما گلکسی بادز لایو کمی متفاوت‌تر از محصولات پیشین است. به عنوان مثال این محصول اولین ایرباد سامسونگ بوده که به قابلیت حذف نویز مجهز شده است. همچنین این نوع ایرباد شبیه لوبیا طراحی شده و دارای بدنه‌ای حساس به لمس است؛ بنابراین کاربران می‌توانند به راحتی موسیقی مورد نظر خود را پخش یا متوقف کنند. به منظور اجرای فرامین صوتی کاربران، سه میکروفون روی این محصول تعبیه شده است. با هر بار شارژ کردن باتری این محصول می‌توان تقریباً بین چهار ساعت و نیم تا هفت ساعت و نیم از آن استفاده کرد. قیمت گلکسی بادز لایو ۱۷۰ دلار ارزیابی شده است.

گلکسی واچ 3 (Galaxy Watch 3)

گلکسی واچ ۳ در دو اندازه وارد بازار خواهد شد. مدل اول دارای اندازه ۴۵ میلی‌متری با نمایشگر ۱.۴ اینچی است و مدل دوم دارای ابعاد ۴۱ میلی متری بوده و از نمایشگری ۱.۲ اینچی بهره می‌برد. در هر دو نوع محصول برای دسترسی آسان‌تر به منوها، از حاشیه چرخشی سامسونگ استفاده شده است. به نظر می‌رسد این نوع گلکسی واچ در برابر آب و گرد و غبار مقاوم بوده و دارای حافظه داخلی هشت گیگابایت است. شرکت سازنده ادعا می‌کند که طول عمر باتری این محصول دو روز است. گلکسی واچ ۳ به حرکات کاربر واکنش نشان می‌دهد؛ بنابراین لازم است کاربران برای پاسخ دادن به تماس‌های ورودی مچ دست خود را باز و بسته و برای رد کردن تماس‌ها دست خود را تکان دهند. نکته جالت توجه در مورد محصول جدید این است که به فناوری تشخیص سقوط مجهز است؛ بنابراین در صورتی که کاربر زمین بخورد و طی ۶۰ ثانیه هیچ حرکتی نکند، این محصول موقعیت مکانی کاربر و یک فایل صوتی پنج ثانیه‌ای برای مخاطبان اضطراری ارسال می‌کند.

گلکسی تب اس ۷ (Galaxy Tab S7)

در مراسم آنپکد قرار است دو تبلت جدید سامسونگ معرفی شود که هر دو دارای تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهند بود. تفاوت این دو تبلت با یکدیگر در اندازه صفحه نمایش‌ها و کیفیت آن‌ها است. مدل کوچک‌تر دارای صفحه نمایش LCD با اندازه ۱۱ اینچ بوده، در حالی که مدل دیگر دارای صفحه نمایش کلاسیک AMOLED به اندازه ۱۲.۴ اینچ است. نرخ نوسازی نمایشگر هر دو محصول ۱۲۰ هرتز خواهد بود. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این تبلت‌ها، دسکتاپ بی‌سیم DeX است که هنوز اطلاعات زیادی در مورد آن منتشر نشده است، اما به نظر می‌رسد که به یک صفحه کلید بهبود یافته با کلیدهای کامل و ترک‌پد مناسب مجهز است.

گلکسی نوت 20 (Galaxy Note 20)

انتظار می‌رود که در این رویداد دو نسخه از گلکسی نوت ۲۰ شامل گلکسی نوت معمولی با صفحه نمایش ۶.۴۲ اینچی و مدل دیگر با صفحه نمایش ۶.۹ اینچی معرفی شود. به نظر می‌رسد که مدل کوچک‌تر دارای رزولوشن ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و مدل دیگر دارای رزولوشن بالاتر و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود. هر دو محصول سامسونگ به جدیدترین پردازنده کوالکام، اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس مجهز است. مدل کوچک‌تر گلکسی نوت ۲۰ دارای هشت گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی خواهد بود و مدل بزرگ‌تر نیز با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود این محصول به یک دوربین دید عریض ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو ۶۴ مگاپیکسلی و یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی مجهز باشد. به احتمال بسیار زیاد دوربین اصلی مدل بزرگ‌تر گلکسی نوت ۲۰ دارای یک حسگر ۱۰۸ مگاپیسکلی خواهد بود. همچنین، این محصول از قلم دیجیتال S Pen استفاده می‌کند که نسبت به نسخه‌های قبل پیشرفت قابل توجهی کرده است.

گلکس زد فولد 2 (Galaxy Z Fold 2)

به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد ۲ دارای یک نمایشگر ۷.۷ اینچی باشد که نسبت به مدل قبلی خود بزرگ‌تر است. این گوشی حاشیه‌های باریکی دارد و دارای دو دوربین سلفی است. نرخ نوسازی نمایشگر این محصول ۱۲۰ هرتز بوده، تراشه مورد استفاده در آن اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس است و دارای ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی است. به نظر می‌رسد که این محصول با قلم دیجیتال S Pen همراه نیست.

کد خبر 436921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.