آمیتا باچان از بیمارستان مرخص شد

آمیتا باچان ستاره سینمای هند که چند هفته‌ای با بیماری کرونا دست و پنجه نرم کرد، از بیمارستان مرخص شده و به منزل رفت تا دوران بازیابی سلامت را طی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سه هفته پیش جواب آزمایش کووید ۱۹ آمیتا باچان مثبت بود و او در بیمارستان بستری شد. حالا و با بهتر شدن حال عمومی این بازیگر، او به خانه رفته تا ادامه دوران بازیابی سلامت خود را در آنجا بگذراند.

آبیشک، پسر باچان که همزمان با او به ویروس کرونا مبتلا شده بود، همچنان در بیمارستان بستری است. عروس خانواده باچان یعنی آیشواریا رای و نوه آن‌ها هم که درگیر ابتلای بیماری کووید ۱۹ بودند، هفته گذشته با بهبودی حالشان از بیمارستان مرخص شدند.

خانواده باچان تاکنون مهم‌ترین و پرحاشیه‌ترین چهره‌هایی بودند که با ابتلای ویروس کرونا درگیر شدند. این پاندمی سه نسل از این خانواده و در واقع سه نسل از سینمای هند را درگیر خود کرد.

باچان پس از بازگشت به خانه در صفحه اینستاگرام خود نوشته است "من به خانه برگشتم و در اتاق خود قرنطینه خواهم شد."

باچان ۷۷ ساله ببیش از نیم قرن است که در سینمای هند فعالیت دارد و یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها در این کشور است. او لقب "بی بزرگ" را در هند یدک می‌کشد. ترخیص او از بیمارستان موجی از شادی را در بین طرفداران پرشمار هندی این بازیگر ایجاد کرد.

منبع: گاردین

کد خبر 436892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.