آسفالت معابر خاکی بیرجند/رتبه برتر گرگان در مبارزه با کرونا

در این بسته خبری از شماره گذاری تاکسی‌های یورو ۴ تا آسفالت تمامی معابر خاکی بیرجند و ساماندهی و روشنایی بوستان‌های بم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

برتری شهرداری دو گنبدان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی

عباس باشتی، معاون شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: پروتکل‌های بهداشتی در ادارات شهرستان از جمله شهرداری دو گنبدان، اداره گاز، آموزش و پرورش و تأمین اجتماعی و بانک به درستی رعایت کرده و مورد رضایت بوده است.

تاکسی‌های یورو ۴ شماره گذاری می‌شود

مصوبه مربوط به شماره گذاری تعدادی خودرو تاکسی و وانت آریسان دوگانه سوز دارای استاندارد آلایندگی یورو (۴) ابلاغ شد.

ساماندهی و روشنایی بوستان‌های بم

واحد تأسیسات شهرداری بم نسبت به ساماندهی و روشنایی بوستان‌های شهید چمران، پارک محله‌ای واقع در بولوار معلم ۱۲، پارک محله‌ای خیابان الزهرا و پارک بزرگ ارگ قدیم اقدام نمود.

رتبه برتر شهرداری گرگان در مبارزه با کرونا

مهدی جمالی‌نژاد معاون عمران، توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با ارسال لوح سپاس از عملکرد شهرداری گرگان و سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری گرگان در اقدامات مؤثر در مقابله و پیشگیری از شیوع کرونا تقدیر و این سازمان را جز سازمان‌های برتر در این حوزه معرفی کرد.

کرونا اتوبوسرانی تربت حیدریه را زمین گیر کرد

محسن قندهاری، سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری تربت حیدریه گفت: به منظور پیشگیری از ابتلای شهروندان به بیماری کووید ۱۹ و شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا از این پس خدمات اتوبوسرانی این شهر در تمام خطوط روزهای جمعه و تعطیلات رسمی متوقف می‌شود.

ساخت ۴۰ المان شهری در یاسوج

نستهن مقدم، شهردار یاسوج از ایجاد ۴۰ المان در سال‌های اخیر در این شهر خبر داد.

اجرای فضای سبز رفیوژ ورودی پل شهرک دانش قروه

مراحل آماده سازی بستر رفیوژ ورودی پل شهرک دانش شامل عملیات خاکبرداری، خاک‌ریزی و تسطیح، جهت کاشت نهال و کمک به ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی شهروندان توسط واحد طرح و توسعه فضای سبز شهرداری در حال اجرا است.

تمامی معابر خاکی بیرجند آسفالت می‌شود

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری در چهار ماه اول سال بیش از نه هزار تن آسفالت تولید نموده که تاکنون ۶۰ هزار متر مربع از معابر شهر بیرجند آسفالت، روکش و لکه گیری شده است.

روز پر حادثه اهواز

ابراهیم قنبری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از ۶ عملیات اطفا حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنج‌نامه

مسعود دهبانی، مدیر منطقه یک شهرداری همدان از اجرای عملیات ترمیم و بهسازی محوطه گردشگری گنج‌نامه همدان خبر داد.

کد خبر 436810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.