علوی: آمریکا از امثال شارمهد تا زمانی حمایت می‌کند که نفعی ببرد

وزیر اطلاعات در توضیح موضوع دستگیری سرکرده گروه تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: افرادی همچون شارمهد با تکیه به آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند و این دو، تا زمانی از این افراد حمایت می کنند که نفعی برایشان داشته باشند.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی شنبه شب در یک گفت و گوی تلویزیونی درباره دستگیری "جمشید شارمهد" سرکرده گروه تروریستی تندر به دست سربازان گمنام امام زمان (عج) یادآور شد: این نخستین عملیات پیچیده وزارت اطلاعات در ضربه به معاندین نیست؛ قبلاً از این اقدامات زیاد داشته‌ایم که قابل ذکر نیست.

وی افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی اشتباه کردند که فکر می‌کردند سرکرده گروه تندر، منشأ اقدام علیه ایران است و اشراف سربازان گمنام موجب شد به موقع به این گروه ضربه نهایی وارد شود.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: پیش‌تر با توجه به جنایات این فرد در شیراز به اینترپل اعلام کردیم اما اتفاقی برای دستگیری وی نیفتاد. اینترپل می‌دانست این فرد، تروریست است اما متعرض او نمی‌شدند. همانند محمدرضا کلاهی صمدی که ۳۰ سال با عنوان جعلی در هلند زندگی کرد؛ او عامل اتفاق تروریستی ۷ تیر بود که با هویت جعلی در این کشور زندگی کرد و در نهایت به طور مرموزی کشته شد.

علوی خاطرنشان کرد: به رغم آنکه پلیس بین‌الملل مأمور دستگیری او بود، کاری با وی نداشتند که این نشان از پوچی شعار غربی‌ها در مبارزه با تروریسم است.

منبع: ایرنا

کد خبر 436674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.