ضدعفونی و گندزدایی روزانه ۳۰۰ سرویس بهداشتی در اصفهان

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: اقدامات بهداشتی به منظور مقابله با شیوع ویروس کرونا در راستای ارتقای سطح بهداشت، سلامت محیط و شکست ویروس کرونا به صورت مستمر و روزانه در دو نوبت اجرا می‌شود و تا نابودی کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

بهزاد حقانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تمامی سرویس‌های بهداشتی شهر اصفهان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ضد عفونی و گندزدایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در راستای مراقبت، مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و رعایت نکات بهداشتی شهرداری اصفهان با استفاده از تمامی امکانات و تجهیزات و بر اساس دستورالعمل دانشگاه علوم پزشکی نسبت به شست و شو، گندزدایی و ضدعفونی سطوح مختلف سرویس‌های بهداشتی اقدام می‌کند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان با اشاره به نحوه ضد عفونی و سالم‌سازی سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر، افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ سرویس بهداشتی در اختیار شهرداری قرار دارد که این تعداد شامل بیش از ۳۳۰۰ چشمه است و روزانه در دو نوبت ظهر و شب تمامی سرویس‌های بهداشتی توسط پمپ‌های کوله‌ای به صورت کامل ضد عفونی می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش آمار مبتلایان به بیماری کرونا و بر اساس تأکیدات مکرر صورت پذیرفته در خصوص لزوم رعایت تمامی الزامات بهداشتی و به منظور پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا، ضدعفونی سرویس‌های بهداشتی با حساسیت ویژه اجرا می‌شود و این روند تا ریشه کن شدن کامل این بیماری ادامه خواهد داشت.

حقانی با تاکید بر اینکه درخواست مدیریت شهری از شهروندان جلوگیری از ترددهای غیرضروری در سطح شهر به خصوص در پارک‌ها و بوستان‌هاست، گفت: انتظار داریم شهروندان تا ریشه‌کنی کرونا در صورت حضور در مکان‌های عمومی ضمن استفاده از ماسک، فاصله اجتماعی را رعایت کنند.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب در راستای انتقال اطلاعات صحیح به شهروندان توسط سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری، اظهار کرد: آموزش‌هایی برای آشنایی شهروندان با ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری از آن در سطح شهر اجرا شده و در روزهای آینده با قدرت بیشتری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: استفاده از ظرفیت تابلوهای سطح شهر، نصب پوستر روی ناوگان حمل و نقل عمومی و همچنین ناوگان نظارتی و خدماتی و اجرای مانورهای خیابانی همچنین ساخت کلیپ‌های تصویری با موضوع استفاده همگانی از ماسک بخشی از اقدامات صورت گرفته در جهت فرهنگ‌سازی با موضوع کرونا در شهر اصفهان است.

کد خبر 436346

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.