شمارش معکوس تا سلام به تونل وحشت

پانصد و شانزدهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "امیدوارم این فصل کابوس وار زودتر تمام شود" عنوان اصلی این رسانه است که اختصاص به صحبت‌های حمید بوحمدان دارد. بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن می‌گوید شرایط برای این تیم خطرناک شده و باید بازیکنان با تمام وجود در بازی‌های آینده تلاش کنند. او گفته از شروع نیم فصل دوم اتفاقاتی افتاد که فکر می‌کند نباید رخ می‌داد.

تغییراتی رخ داد که به ضرر تیم شده ولی در این شرایط باید به هم کمک کنیم که این وضعیت را پشت سر بگذاریم. برای آبروی خودمان هم شده باید تلاش تا این فصل کابوس وار تمام شود.

" ۲۰ مرداد دیدار بزرگ " عنوان دیگری از این رسانه است که اختصاص به دیدار حساس سپاهان و استقلال در جام حذفی دارد. مسابقه معوقه دو تیم استقلال و سپاهان، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فصل ۹۹-۹۸ روز دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. گفتنی است که این دو تیم در کمتر از ده روز دو بار رو در روی هم قرار می‌گیرند یکی در لیگ برتر و دیگری در جام حذفی.

" شمارش معکوس تا سلام به تونل وحشت " عنوان پایانی این روزنامه است که اشاره دیدارهای حساس تیم‌های ایرانی در آسیا دارد. در شهریور ماه تیم‌های ایرانی وارد تونل وحشت در آسیا خواهند شد. بازی در لیگ قهرمانان آسیا مقابل تیم‌هایی که از نظر امکاناتی و بازیکنان با کیفیت خارجی بسیار برتر از استقلال و پرسپولیس، سپاهان و شهر خودرو هستند.

برای دیدن صفحه‌های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 436226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.