خودروهای حمل بار در سامانه تخصیص سوخت ثبت‌نام کنند

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت: تمام خودروهای حمل بار برای برخورداری از سهمیه سوخت و دریافت یارانه، باید در سامانه سوخت ناوگان باری و مسافری (www.utcms.ir) ثبت‌نام کنند.

به گزارش ایمنا، هادی خدادادی در این باره اظهار کرد: سامانه سوخت ناوگان باری و مسافری، برای ثبت‌نام، ساماندهی و تخصیص سوخت به ناوگان حمل‌ونقل درون‌شهری راه‌اندازی شده است؛ بنابراین، رانندگان خودروهای حمل بار درون‌شهری باید اطلاعات خود را در این سامانه ثبت کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان پس از تکمیل فرآیند ثبت‌نام و دریافت کد ره‌گیری، می‌توانند برای اخذ پروانه فعالیت به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرمان مراجعه کنند.

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری بیان کرد: خودروهای دیزلی نیز که پروانه فعالیت خود را دریافت و پیمایش خود را از طریق نرم‌افزار بار برگ ( baarbarg.ir) ثبت کرده‌اند، هر ماه از سقف سهمیه سوخت دیزل بهره‌مند می‌شوند.

خدادادی با بیان اینکه طبق اطلاعیه سراسری، وانت‌بارهای درون‌شهری دیزلی نیز که به ثبت‌نام و اخذ مجوز اقدام کرده‌اند، ماهانه از سهمیه اعتبار ریالی سوخت بهره‌مند می‌شوند، گفت: مالکان این خودروها چنانچه فرآیند ثبت‌نام را انجام ندهند، سهمیه سوخت آن‌ها از ابتدای شهریورماه به میزان ۶۰ لیتر کاهش می‌یابد.

کد خبر 436210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 36
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناصر سرخه زاده IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    17 3
    با سلام لطفا راهنمایی کنید چگونه ثبت نام کنیم یکساله سهمیه بنزین ما نصف شده