در چالش جدید، آدم‌های جدید و باتجربه می‌خواهم/ لیست خروجی نداده‌ام

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند گفت: جوانانی که لیاقت خود را نشان دهند را دوست دارم و در تلاش هستم بازیکنان بومی اصفهانی خوب را به فوتسال اضافه کنم و از جوانانی که خواسته‌هایم از ورزش را برآورده کنند، استفاده می‌کنم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در خصوص پیوستن به تیم فوتسال گیتی پسند پس از دو سال دوری از لیگ برتر، اظهار کرد: حدود یک سال و نیم درگیر مشکلات بیماری پدرم بودم و به هیچ پیشنهادی پاسخ نمی‌دادم. پس از جلساتی که با مدیران باشگاه گیتی پسند برگزار کردیم، به این نتیجه رسیدم که از نظر فکری همسو هستیم و این برای من بسیار قابل اهمیت بود.

وی با بیان این که چیزی که در توان دارم را انجام می‌دهم، ادامه داد: پس از جلساتی که با مدیران گیتی پسند در تهران و اصفهان داشتیم، به فضای کاری یکدیگر نزدیک شدیم و این قرارداد بسته شد.

گیتی پسند همیشه بین مدعیان بوده است

شمسایی در پاسخ به این سوال که آیا تجربه قبلی حضور در اصفهان می‌تواند در ادامه راه به او کمک کند؟، افزود: یک اصطلاحی برای خود دارم که گذشته دیگر گذشته و وقتی که چیزی گذشت کاری نمی‌توان کرد و فقط به حال و آینده باید فکر کنیم. حدود پنج سال در تیم‌های اصفهانی بازی می‌کردم که حاصل آن چهار قهرمانی بود. جالب‌تر آنکه با فولاد ماهان و تأسیسات دریایی ۲دو جام باشگاه‌های آسیا در اصفهان گرفتم.

وی همچنین، ادامه داد: از فضای اصفهان دور نبوده‌ام و شناخت داشتم. باشگاه گیتی پسند در بخش خصوصی ۱۱ سال است که در لیگ برتر فعالیت می‌کند و روزهای پر فراز و نشیب زیاد داشته است و با این شرایط اقتصادی همیشه بین مدعیان بوده است. اگر باشگاه خواسته من را برآورده کند، شرایط خوبی خواهیم داشت و آن‌ها سعی می‌کنند که این اتفاق رخ دهد.

لیست ورودی به باشگاه داده شده است

سرمربی تیم گیتی پسند در ارتباط با لیست بازیکنان برای فصل آینده، افزود: دوست دارم با همه بازیکنان که سال گذشته در این تیم بودند کار کنم. در حال حاضر پیمان حفیظی به دلیل رفتن به عراق و حمید احمدی به دلیل پیوستن به مس سونگون را در اختیار نداریم. همچنین دو بازیکن مصدوم داریم که وضعیت آن‌ها بررسی می‌شود. من لیست خروجی نداشته‌ام و لیست ورودی به باشگاه داده شده است و نسبت به آن لیست و کمبودها پیش خواهیم رفت.

شمسایی در ارتباط با دستیاران، خود ادامه داد: در این چالش جدیدی که شروع می‌کنم، آدم‌های جدید و باتجربه می‌خواهم. علاوه بر حمید مشیری و مجید رئیسی، یک دستیار دیگر به ما اضافه خواهد شد و یک مربی خارجی برای مقطع خاصی نیاز دارم که با باشگاه صحبت شده است.

اگر جام باشگاه‌های جهان برای تیم مفید باشد، شرکت می‌کنیم

وی در رابطه با حضور گیتی پسند در جام باشگاه‌های جهان، افزود: باید ببینیم که جام باشگاه‌های جهان برگزار می‌شود یا خیر و در چه تاریخی برگزار خواهد شد. اگر تاریخ آن با زمان مسابقات لیگ منافاتی نداشته باشد، با مسئولین باشگاه به تعامل می‌رسیم و اگر برای باشگاه مفید باشد، شرکت می‌کنیم.

شمسایی با اشاره به ترکیب تیم‌های پایه گیتی پسند و استفاده از بازیکنان جوان، خاطرنشان کرد: یکی از نقاط عطف باشگاه گیتی پسند، فضای ایجاد شده برای تیم‌های پایه است. جوانانی که لیاقت خود را نشان دهند را دوست دارم و در تلاش هستم بازیکنان بومی اصفهانی خوب را به فوتسال اضافه کنم و از جوانانی که خواسته‌های ورزشی من را برآورده کنند، استفاده می‌کنم.

کد خبر 436107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.