۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴
نذر کتاب برای گسترش فرهنگ غدیر

مدیر نشر مهرستان گفت: به منظور گسترش فرهنگ غدیر کتاب «سفری که پرماجرا شد» با حمایت خیران در بین کودکان مناطق محروم و مرزی کشور توزیع خواهد شد.

سعید نظام‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امسال در آستانه عید غدیر با توجه به شیوع کرونا توصیه‌های مکرری برای انتقال پیام غدیر شده تا کودکان در سنین هفت تا ۱۲ سال به عنوان مخاطبان اصلی پیام غدیر این مهم را به صورت زیبا و جذاب دریافت کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه در این ارتباط اثر جذابی برای کودکان وجود نداشت و اکثر کتب با موضوعات کلیشه‌ای و تصاویری با کیفیت کم بود، اثری در قالب قصه و رمان جذاب آماده، پیوندهای داستانی آن استخراج و پس از شخصیت‎پردازی قصه‌ای با عنوان «سفری که پرماجرا شد»، داستانی زیبا و شیرین از ماجرای غدیر خلق اثر شد.

مدیر نشر مهرستان با بیان اینکه تمام روایت‌ها و قصه‌های کتاب «سفری که پر ماجرا شد» از منظر کودکان است و هیچ حکیم دانایی در قصه وجود ندارد که بخواهد به صورت تحکمی مطلبی را انتقال دهد، تصریح کرد: تمام شخصیت‌پردازی‌ها با تصویرگری‌های متفاوت و جذاب برای کودکان در ۹ فصل قصه شکل گرفته تا از همان فصل اول کلید ارتباط کودکان با پیامبر و خانواده ایشان زده شود.

وی ادامه داد: در اقدامی دیگر با مشارکت ارگان‌ها، نهادها، مدارس، مراکز فرهنگی و سایر مجموعه‌ها کتاب «سفری که پرماجرا شد» تهیه شده و به عنوان هدیه در بین کارکنان مجموعه‌های ذی‌ربط و دانش آموزان مدارس توزیع خواهد شد.

نظام‌زاده با اشاره به طرح نذر کتاب، گفت: به منظور گسترش فرهنگ غدیر کتاب «سفری که پرماجرا شد» با حمایت خیران در بین کودکان مناطق محروم و مرزی کشور توزیع حداکثری خواهد شد که قیمت هر کتاب در طرح نذر با ۵۰ درصد تخفیف ۱۵ هزار تومان برای یک کتاب ۱۷۰ صفحه‌ای است.

وی تصریح کرد: خیّران و سایر افراد می‌توانند در آستانه عید سعید غدیر خم امسال به هر تعداد که تمایل دارند در طرح نذر کتاب شرکت کرده و کتاب‌ها را به دست کودکان در مناطق کمتر برخوردار شهر اصفهان و حتی مناطق مرزی کشور برسانند.

مدیر نشر مهرستان با بیان اینکه کتاب «سفری که پر ماجرا شد» پیوست مطالعه‌ای دارد، اظهار کرد: کودکان از تاریخ ۱۸ تا ۲۴ مردادماه سال‌جاری (از روز عید غدیر تا روز مباهله) می‌توانند وارد اپلیکیشن روبیکا شده و در مسابقه بزرگ کتابخوانی «سفری که پرماجرا شد» شرکت کنند و از جوایز ارزنده آن از جمله ۱۰ میلیون تومان برای یک نفر و ده‌ها جایزه میلیونی دیگر بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: اطلاعات این مسابقه در ایتا و تلگرام از طریق نشانی mehrestaniha@ ، در اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/mehrestaniha و یا سایت مربوطه به نشانی Mehrestan.ir اطلاع‌رسانی شده و شماره تماس ۳۲۳۶۸۷۵۵ نیز به منظور پاسخگویی به مردم در نظر گرفته شده است.

کد خبر 435910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 10
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • طهورا IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۸
    6 1
    من دوست دارم درمسابقه کتابخوانی غدیر شرکت کنم
  • ریحانه احمدیان IR ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 1
    خوب
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 0
    فقط ای کاش PDF کتاب را هم می گذاشتند.
  • امیر محمد لرستانی IR ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    3 0
    کتاب سفری که پر ماجرا شد.
  • امیر محمد لرستانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۹
    1 1
    خیلی عالی.
  • امیرعلی ابوالقاسمی IR ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    5 2
    خیلی عالی است
  • نفیسه قربانی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۱
    3 1
    عالی است
  • صدف IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 1
    عالی است
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۸
    1 0
    من تا حالا چند بار پرسیدم ولی کسی جوابم رو نمیده برندگان کی و کجا اعلام میکنن؟؟؟؟؟
  • نایینی IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۹
    0 0
    اعلام نتایج کجاست لطفا اعلام کنیدج