مدیرعامل باشگاه روی بومی‌گرایی و جوان‌گرایی تاکید دارد

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن گفت: اهداف اصلی حفظ شأن باشگاه، بومی گرایی و جوان گرایی است. جواد محمدی بعد از این که قبول کرد تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در لیگ حضور داشته باشد از این تیم حمایت کرد که بازخورد این حمایت را در واکنش‌ها و اخباری که از باشگاه می‌رسد می‌بینیم.

میترا چین سری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با تیم‌های بانوان ذوب آهن اظهار کرد: از اردیبهشت ماه در رابطه با کادر تیم‌های ورزشی بانوان صحبت کردیم که قدم اول حفظ کادر قدیمی تیم‌ها بود زیرا از پیشکسوتان و افراد با تجربه هستند، تا حدود زیادی این اتفاق افتاد به غیر از رشته هندبال که با کادر سال گذشته به توافق نرسیدیم.

وی ادامه داد: برای تشکیل کادر فنی تیم‌های بانوان زود اقدام کردیم، تابع دستورات ستاد مبارزه با کرونا هستیم اما اگر قرار شد تیم‌ها تشکیل شوند نمی‌خواهیم با عجله کادر تشکیل دهیم.

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه کادر قوی و متخصص برای تیم‌ها تشکیل دادیم، تصریح کرد: مژگان مدایم زاده در ایران و آسیا شناخته شده است، مدرک مربیگری A آسیا گرفته، سابقه مربیگری در تیم‌های لیگ برتر و تیم ملی را دارد. به خاطر اینکه با ذوب آهن شروع کرده به دنبال ادامه همکاری با این مربی بودیم زیرا بحث اصلی ما بومی گرایی است.

چین سری اضافه کرد: اولویت ما در تیم‌ها حضور بازیکن و کادر فنی از خانواده ذوب آهن است که از تیم فوتبال بانوان شروع کردیم. ریحانه سخایی، زهرا شهریاری، فریماه حبیبیان و میترا منصوری در فوتبال تخصص دارند که عضو کادر فنی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن قرار گرفتند.

وی در خصوص جذب بازیکن برای تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، خاطر نشان کرد: پیگیر هستیم یک تیم تمام بومی بدهیم، اما امکانپذیر نیست زیرا سپاهان هم هست و این تعداد بازیکن نداریم. قصد داریم با نظر سرمربی تیم و توافقی که بین باشگاه و بازیکنان صورت می‌گیرد اسکلت اصلی تیم بومی باشد. طبق لیستی که مدایم زاده به ما داده ۸۰ درصد بازیکنان بومی و تنها ۲۰ درصد غیر بومی هستند که باید دید روند مذاکرات به چه شکل پیش خواهد رفت.

مدیر ورزش بانوان باشگاه ذوب آهن با اشاره به اینکه مدیرعامل باشگاه روی بومی گرایی و جوان گرایی تاکید دارد، گفت: اهداف اصلی حفظ شأن باشگاه، بومی گرایی و جوان گرایی است. جواد محمدی بعد از اینکه قبول کرد تیم فوتبال بانوان ذوب آهن در لیگ حضور داشته باشد از این تیم حمایت کرد که بازخورد این حمایت در واکنش‌ها و اخباری که از باشگاه می‌رسد می‌بینیم.

چین سری افزود: قرار داد بازیکنان در دو قسمت ۵۰ در صد تسویه شد که این قضیه تا الان در بخش بانوان ذوب آهن اتفاق نیفتاده بود.

وی در رابطه با جایگاه بانوان، اظهار کرد: برای ما مهم است نگاه ویژه و مثبت‌تری به تیم بانوان بشود، شأن و شخصیت آنها در جامعه حفظ شود. از همه مسئولین اصفهان و باشگاه‌های خوشنام می‌خواهم گامی بردارند که در جهت رشد و پیشرفت ورزش بانوان باشد. در باشگاه ذوب آهن تلاش می‌کنیم برای این موضوع که باید تشکر کنم از مسئولین و پرسنل باشگاه که ما را حمایت می‌کنند.

کد خبر 435837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.