ماجدی: وبینارهای مجازی با کیفیت بالای آموزشی برای سرمربیان برگزار می‌کنیم

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال گفت: با هدف به روز رسانی و ارتقای بحث آموزشی، برگزاری وبینار های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی درباره برگزاری وبینار سرمربیان لیگ دسته اول فوتبال اظهار کرد: این دومین وبیناری است که برای مربیان در حال برگزاری است. پیش از این نیز برای مربیان و سرمربیان لیگ برتر فوتبال برگزار کرده و آخرین نکاتی که دربحث آموزشی و فنی در اختیار داشتیم را مطرح کردیم.

وی ادامه داد: در این وبینار در خصوص ویروس کوید ۱۹، اهداف و چشم انداز فدراسیون، کنترل دوپینگ، جلوگیری از خستگی، حمله به نیم فضاها و عبور از لایه‌های دفاعی حریف توسط مدرسین نکات مختلفی مطرح می‌شود.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال افزود: در واقع تبادل نظر بین مربیان و مدرسان باعث می‌شود برخی مشکلات در بخش مربیگری، پزشکی، فنی و امادگی جسمانی رفع شود و با استفاده از تجربیات یکدیگر در راستای اهداف آموزشی و در نهایت موفقیت فوتبال کشور گام برداریم. مدرسین امروز این جلسه مجازی محصص و پورنعمت در بخش فنی و دکتر سیف، دکتر هراتیان و دکتر شهاب در بخش پزشکی بودند.

ماجدی ادامه داد: این وبینار ضبط شده و برای کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا ارسال خواهد شد که کیمته آموزش فدراسیون فوتبال ایران در مدت زمان کرونا نیز بیکار نبوده و مدرسین ما در کنار مربیانمان فعال هستند. هدفمان این است که با کیفیت بالاتر این وبینار های مجازی را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از مربیان می‌خواهم از طریق اپلیکشین ها با ما ارتباط بگیرند تا با استانداردهای جهانی اطلاعاتمان را از نبودن داخل زمین و نبود تمرینات عملی بیشتر کنیم.

کد خبر 435800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.